Internet marketing

Osnovne SEO tehnike za bolju poziciju vaše web stranice na Googleu

SEO web stranica google

SEO tehnike za bolju poziciju vaše web stranice na Googleu

Većina vlasnika web stranica kod pomisli na SEO (ako nekim slučajem razmišljaju o tome 🙂 ) misli na optimizaciju tekstova u smislu "ubacivanja" ključnih riječi na prava mjesta. Iako je i to važan dio SEO-a, on je samo jedan manji segment i mora se uskladiti s nekolicinom drugih tehnika.

U nastavku saznajte više osnovnim tehnikama koje će pomoći da vaše web stranice budu bolje posjećene.

 

 

1. On-page SEO

S ovom vrstom SEO-a ste vjerojatno već upoznati. On-page optimizacija uključuje sve elemente koje običan posjetitelj vaše web stranice vidi, dakle sav sadržaj.

Dobar on-page SEO temelji se na visokokvalitetnom i informativnom sadržaju. Da bi tekst neke web stranice bio takav on mora rješavati probleme koje druge web stranice ne rješavaju ili ih barem rješavati bolje od drugih. Rand Fishkin (direktor i osnivač poznatog SEOmoz-a) kaže da sadržaj mora biti 10 puta bolji od ostalih i tada će ih nadmašiti i u SEO-u.

Najvažniji dio on-page SEO-a je da budete sigurni kako je vaš sadržaj ODLIČAN. Osim toga ima još mnogo faktora koji spadaju u ovaj segment: ključne riječi i njihov raspored u tekstu, naslovima i podnaslovima, URL adresa, alt tagovi i nazivi fotografija, itd.

 

 

2. Off-page SEO

Definirati off-page SEO je ipak malo teže. Prvi i najvažniji dio off-page optimizacije je kreiranje linkova (link building). Ovaj dio SEO-a se najviše spominje, ali je s vremenom postao i jedan od najtežih i najzahtjevnijih tehnika.

Linkanje na vašu web stranicu donijet će vam više posjetitelja i pokazati Googleu da posjetitelji web stranica cijene vaš kvalitetan sadržaj i smatraju da je vrijedan, a to je vrlo bitno.

Društvene mreže su još jedan off-page signal za Google. Ako ljudi dijele vaš web sadržaj (blog postove, fotografije, infografike...) na Facebooku, LinkedInu, Twitteru i ostalim mrežama to opet znači da im je zanimljiv, poučan i bitan. Google će opet "dodati par bodova" vašem sadržaju ako primijeti da je sharean i lajkan. 🙂

 

 

3. Tehnička optimizacija

Neki tehnički SEO ili tehničku optimizaciju web stranica stavljaju u isti koš s on-page SEO-m, ali može se opisati i kao zaseban dio.

Na primjer, pretraživači (Google) će dati prednost web stranicama s responzivnim dizajnom, koje se lako pregledavaju i na monitorima stolnih računala i na mobitelima i tabletima. Brzina učitavanja web stranica je također faktor koji se uzima u obzir.

Optimizacija fotografija, korištenje HTTPS sigurnosnog protokola, cachiranje, uploadanje sitemapa sve podrazumijeva tehničke faktore SEO-a.

 

 

4. Lokalni SEO

Iako danas mnoge tvrtke rade online i imaju online shopove, još uvijek ih većina ima fizičke lokacije na kojima prodaju svoje proizvode ili nude usluge. Ako kupci ne ulaze u vaš ured ili trgovinu, logično, vi ne zarađujete. Iz tog razloga bitno je razmišljati i o lokalnom SEO-u.

Prvi korak u ovoj "SEO tehnici" je unošenje točnih podataka na Google My Business. Kada to učinite, a vaši potencijalni kupci pretraže ime vaše tvrtke, na Googleu će dobiti "instant" informacije o adresi, geografskoj lokaciji, broju telefona, radnom vremenu, i poveznicu na web stranicu. Dakle, istog trenutka imat će sve informacije koje su im potrebne da vas kontaktiraju ili dođu do vašeg ureda / trgovine.

Na Google My Business potencijalni klijenti također mogu vidjeti i fotografije vaših proizvoda ili vaše lokacije i ureda, ali i recenzije klijenata (pazite da ih provjerite s vremena na vrijeme).

Što se tiče web stranice, bitno je da na kontakt stranici jasno istaknete vašu adresu (ili adrese) i "ubacite" Google mapu. Osim toga, važno je i da implementirate ime grada ili regije u kojoj djelujete u određene naslove i/ili podnaslove tekstova te naslov(e) podstranica.

Ovdje nađite još nekoliko korisnih savjeta - SEO tehnike u 2017.

 

Želite besplatnu SEO analizu vaših web stranica?