Internet marketing

Nemojte raditi web stranice za vašu tvrtku

nemojte raditi web stranice

Primjetili smo da ima vlasnika tvrtki koji misle da im web stranica ne treba i onih kojima odgovara dizajn postojeće iz '99. godine. Mislimo da su potpuno u pravu i podržavamo ih, pročitajte zašto.

 

Nemojte raditi web stranice za vašu tvrtku AKO

 

...ne želite da vas novi klijenti pronađu

Trebate vodoinstalatera da vam popravi vodokotlić? Ili trebate rezervirati skijanje u Austriji? Njihove web stranice možete naći na istom mjestu - Googleu i odmah im poslati upit ili zapisati broj telefona. SVI googlaju  jer je to najjednostavniji i najbrži način da pronađete, provjerite ili naručite neki proizvod ili uslugu. Ako je vaša web stranica napravljena kvalitetno i ulažete napore u SEO i/ili Google AdWords i ona će biti na Googleu i klijenti će vas pronaći!

Ako kojim slučajem ne želite da vas pronađu onda nemojte imati kvalitetnu web stranicu. 🙂

 

 

...ćete ih raditi sami (ili će ih raditi "mali od susjeda")

Ako web stranice radite sami ili ih radi mali od susjeda s 5. kata uštedjet ćete mnogo novaca.

Web stranica koja nije dizajnirana s naglaskom na user experience, koja ne sadrži kvalitetne tekstove i fotografije i "sklepana" je samo da bi ju imali nema smisla i šteti ugledu vaše tvrtke. Web stranica je investicija, to je vaš online ured putem kojega ćete privlačiti nove klijente.

Ako mislite da ćete kvalitetno napraviti web stranice, koje će na pravi način predstavljati vašu tvrtku, napravite ih sami. 🙂

 

 

...niste spremni uložiti u profesionalne fotografije

"Imamo neke slike koje sam ja slikao  s mobitelom." Nažalost, često to čujemo na prvom sastanku s klijentima.

Dobre fotografije, na kojima ste vi i vaši zaposlenici, vaši uredi i vaši proizvodi čine minimalno 50% web stranice i isplati se investirati u iste. Ne samo da će web izgledati neusporedivo bolje već ćete dobiti i materijale za društvene mreže i marketing.

Ako ne želite izgledati profesionalno, stavite slike s mobitela. 🙂

 

 

...ih nećete ažurirati i objavljivati novosti

Izradili ste web stranicu i to je to. Ne, vaš online posao sada tek počinje!

Konstantno objavljivanje članaka, novosti i akcija s obraćanjem pažnje na SEO, dugoročno će dovoditi posjetitelje (nove klijente) na vaše web stranice. Google će vas voljeti i cijenit će to što se trudite, a neki od vaših članka mogu se probiti i na njegovu prvu stranicu.

Ako vas nije briga koliko ćete biti vidljivi na Googleu, jednostavno, nemojte ažurirati web stranice. 🙂

 

 

...želite da vas konkurencija prestigne

Vaša tvrtka je velika i nitko vam ne može ništa. Vi posao dobivate na preporuku i ne treba vam web stranica.

Internet je mjesto na kojem svi mogu biti jednaki, čak štoviše, male tvrtke mogu se predstaviti kao puno veće, na Googleu zauzeti odličnu poziciju i ako "pametno odigraju" vrlo brzo će rasti i stvarno postati velike.

Tvrtka koja napravi kvalitetnu novu web stranicu za čas može na Googleu biti uz bok nekoj velikoj kompaniji, ili čak ispred nje koristeći Google AdWords. Zamislite koliko će im klijenata tako preuzeti?

Dakle, ako ne želite biti bolji od konkurencije, nemojte raditi nove web stranice, niti redizajnirati postojeće. 🙂

 

 

Odlučili ste se za izradu web stranica?