Blog

Kako napraviti Instagram oglas?

Instagram oglasavanje

Primjetili ste neku novost među postovima na Instagramu? Da, od sada je moguće oglašavati se i na ovoj društvenoj mreži. Na taj način Vaš oglas može vidjeti i do 200.000 ljudi (što je trenutan broj Instagram korisnika u HR i konstantno se povećava). Budući da je Facebook kupio Instagram, oglasi se i kreiraju u Facebook Business Manageru.
U ovom postu opisati ćemo Vam točne korake koje morate slijediti da biste izradili oglas na Instagramu koristeći Facebook Business Manager i Power Editor.

Ukoliko želite profesionalnu uslugu ili savjet o oglašavanju na instagramu kontaktirajte nas putem emaila info@webpoint.com.hr

 

1. Povežite Facebook stranicu s Business Managerom

Prije nego što započnete s Instagram oglašavanjem morate povezati svoju Facebook stranicu s Facebookovim Business Managerom. Ako ste postavili Business Manager, ali ga niste spojili sa Facebook stranicom koju želite povezati s Instagramom, započnite s Connect Your Facebook Page sekcijom.

Kako postaviti Business Manager?

Ako Vam je ovo prvi put da koristite Business Manager, morati ćete podesiti odgovarajuće postavke.

Idite na dno stranice i kliknite na Get Started.

oglasavanje-na-instagramu1

 

Na sljedećem koraku ispunite općenite podatke o vašoj tvrtki.

oglasavanje-na-instagramu2

 

Odaberite svoju postojeću Facebook business stranicu ili, ukoliko ju nemate, kreirajte novu.

oglasavanje-na-instagramu3

 

Popunite osobne podatke.

oglasavanje-na-instagramu4

 

Povežite Facebook Business stranicu

Ukoliko ste se već prijavili na Business Manager, ali niste povezali svoju Facebook Business stranicu (koju želite povezati sa Facebook oglašavanjem i Instagram računom), idite na Business Manager i dodajte tu stranicu. Kako biste to napravili odaberite Business Settings, zatim Pages.

oglasavanje-na-instagramu5

 

Nakon što ste to učinili, kliknite na Add New Page u gornjem desnom dijelu prozora. Slijedite upute ovisno o stranici koju želite dodati.

oglasavanje-na-instagramu6

 

2. Povežite svoj Facebook račun s Business Managerom

U sljedećem koraku morate povezati Facebook račun, kojeg želite koristiti za Instagram oglašavanje, s Business Managerom. Kako biste to napravili, odaberite Business Settings, a zatim Ad Accounts u prozoru koji će se pojaviti.

oglasavanje-na-instagramu7

 

Nakon toga, dodajte svoj Facebook račun za oglašavanje Business Manageru. Imate opciju kreiranja novog računa, potvrde već postojećeg ili pristup računu neke druge tvrtke.

oglasavanje-na-instagramu8

 

Ukoliko već imate Facebook račun, idite na Facebook Ads Manager Account Settings i kopirajte svoj Account ID. Zatim kliknite na Claim Ad Account za My Business Manager opciju koja se nalazi iznad i zalijepite svoj account ID u zadani tekstualni prostor.

oglasavanje-na-instagramu9

Ako imate samo osobni ad account na kojem se odvija premalo aktivnosti, Business Manager će Vas pitati za izradu novog poslovnog računa za oglašavanje unutar Business Managera.

 

3. Dodajte svoj Instagram račun Business Manageru

U slijedećem koraku potrebno je Instagram račun, na kojem se želite oglašavati, dodati Business Manageru. Kako biste to napravili, odaberite Business Settings, zatim Instagram Accounts kako je prikazano na slici ispod.

oglasavanje-na-instagramu10

 

Nakon toga, dodajte svoj Instagram račun tako da upišete njegovo korisničko ime i lozinku.

oglasavanje-na-instagramu11

 

Business Manager će tada zatražiti da povežete Vaš Instagram račun s Facebook računom kojeg ćete koristiti za izradu Instagram oglasa.

oglasavanje-na-instagramu12

 

4. Uredite postavke svog Instagram računa u Power Editoru

Sada ćete trebati posjetiti Facebook Ads Power Editor kako biste vidjeli jeste li kvalificirani za Instagram oglašavanje. Pronaći ćete link za Power Editor pod Ad Accounts unutar Business Managera.

oglasavanje-na-instagramu13

 

Ukoliko po prvi put koristite Power Editor, morati ćete preuzeti nekoliko potrebnih stvari uključujući informacije s Vašeg Facebook računa.

oglasavanje-na-instagramu14

 

Nakon što to učinite, pojaviti će se poruka koja će Vam dati do znanja da možete početi s korištenjem Instagram oglasa.

oglasavanje-na-instagramu15

 

Ako ne dobijete poruku sa slike iznad, kliknite na + Create Campaign gdje ćete također biti u mogućnosti koristiti Instagram oglašavanje.

oglasavanje-na-instagramu16

 

Sada odaberite postojeći oglas kampanje ili kreirajte novi za Vaše Instagram oglašavanje. S obzirom na tip oglasa, odaberite Clicks to Website, Mobile App Installs ili Video Views.

oglasavanje-na-instagramu17

 

Odaberite postojeći tip oglasa (Use Existing) ili kreirajte novi oglas: Create New.

oglasavanje-na-instagramu18

 

Nakon što kliknete na Create, omogućena Vam je kampanja u Power Editoru. Ovdje ćete odrediti koliko novca želite uložiti u svoju kampanju. Zatim kliknite na View Ad Set.

oglasavanje-na-instagramu19

 

U postavkama Ad Set, odredite dnevni budžet ili ukupni budžet kampanje, te kada želite da kampanja krene.

oglasavanje-na-instagramu20

 

Ispod izbornika za određivanje rasporeda prikazivanja oglasa, odaberite ciljanu publiku kojoj želite prikazivati oglas.

oglasavanje-na-instagramu21

 

Ako ste odredili ciljanu publiku, kliknite na strelicu pored opcije New Audience kako biste ju odabrali. U suprotnom, kliknite na Edit Audience kako biste vidjeli ad targeting postavke, koje su slične onima koje možete vidjeti kod Facebook Ads Managera.

oglasavanje-na-instagramu22

 

Sada odaberite gdje želite plasirati Vaš ogals. Ukoliko želite kreirati oglas samo za prikazivanje na Instagramu, odznačite sve opcije osim Instagrama.

oglasavanje-na-instagramu23

 

Nakon toga, odredite cijenu prema Vašoj želji...

oglasavanje-na-instagramu24

 

...i koliko ste spremni platiti po rezultatu oglasa.

oglasavanje-na-instagramu25

 

Naposlijetku, odaberite jednu od opcija načina prikaza Vašeg oglasa: Standard ili Accelerated.

oglasavanje-na-instagramu26

 

Nakon što ste završili za odabirom postavki, sve je spremno za konfiguraciju Vašeg oglasa. Kako biste to učinili, kliknite na Ads ikonu s lijeve strane.

oglasavanje-na-instagramu27

 

Odaberite svoju Facebook stranicu i Instagram račun.

oglasavanje-na-instagramu28

 

Zatim nastavite sa kreiranjem svog Instagram oglasa.

oglasavanje-na-instagramu29

 

Kada ste završili, kliknite na zeleno dugme Upload Changes.

oglasavanje-na-instagramu30

Nakon potvrde uploada, trebali biste biti u mogućnosti vidjeti novi Instagram oglas u svom Ads Manageru.

oglasavanje-na-instagramu31

 

5. Pregled rezultata

Svakako povremeno posjećujte Ads Manager kako bi imali što bolji uvid u rezultate svoje Instagram kampanje. Na screen shotu možete vidjeti uvid u Instagram kampanju (gornji red) u odnosu na slične oglase na Facebooku.

oglasavanje-na-instagramu31

 

Slika prikazuje da se za 50$ moglo postići puno više klikova preko Instagrama nego putem Facebook oglasa. Rezultati bi se vjerojatno razlikovali ovisno o ciljevima kampanje, ciljanoj publici i budžetu.

 

Počnite sada!

Ukoliko imate vizualni sadržaj koji možete iskoristiti za promociju Vaše tvrtke, proizvod ili uslugu, Instagram je svakako društvena platforma koju biste trebali uzeti u obzir!

 

Preuzeto s: www.socialmediaexaminer.com

 

Trebaju vam usluge internet marketinga? Kontaktirajte nas...