Primjetili ste neku novost među postovima na Instagramu? Da, od sada je moguće oglašavati se i na ovoj društvenoj mreži. Na taj način Vaš oglas može vidjeti i do 200.000 ljudi (što je trenutan broj Instagram korisnika u HR i konstantno se povećava). Budući da je Facebook kupio Instagram, oglasi se i kreiraju u Facebook Business Manageru.
U ovom postu opisati ćemo Vam točne korake koje morate slijediti da biste izradili oglas na Instagramu koristeći Facebook Business Manager i Power Editor.
Ukoliko želite profesionalnu uslugu ili savjet o oglašavanju na instagramu kontaktirajte nas putem emaila info@webpoint.com.hr
1. Povežite Facebook stranicu s Business Managerom
Prije nego što započnete s Instagram oglašavanjem morate povezati svoju Facebook stranicu s Facebookovim Business Managerom. Ako ste postavili Business Manager, ali ga niste spojili sa Facebook stranicom koju želite povezati s Instagramom, započnite s Connect Your Facebook Page sekcijom.
Kako postaviti Business Manager?
Ako Vam je ovo prvi put da koristite Business Manager, morati ćete podesiti odgovarajuće postavke.
Idite na dno stranice i kliknite na Get Started.
Na sljedećem koraku ispunite općenite podatke o vašoj tvrtki.
Odaberite svoju postojeću Facebook business stranicu ili, ukoliko ju nemate, kreirajte novu.
Popunite osobne podatke.
Povežite Facebook Business stranicu
Ukoliko ste se već prijavili na Business Manager, ali niste povezali svoju Facebook Business stranicu (koju želite povezati sa Facebook oglašavanjem i Instagram računom), idite na Business Manager i dodajte tu stranicu. Kako biste to napravili odaberite Business Settings, zatim Pages.
Nakon što ste to učinili, kliknite na Add New Page u gornjem desnom dijelu prozora. Slijedite upute ovisno o stranici koju želite dodati.
2. Povežite svoj Facebook račun s Business Managerom
U sljedećem koraku morate povezati Facebook račun, kojeg želite koristiti za Instagram oglašavanje, s Business Managerom. Kako biste to napravili, odaberite Business Settings, a zatim Ad Accounts u prozoru koji će se pojaviti.
Nakon toga, dodajte svoj Facebook račun za oglašavanje Business Manageru. Imate opciju kreiranja novog računa, potvrde već postojećeg ili pristup računu neke druge tvrtke.
Ukoliko već imate Facebook račun, idite na Facebook Ads Manager Account Settings i kopirajte svoj Account ID. Zatim kliknite na Claim Ad Account za My Business Manager opciju koja se nalazi iznad i zalijepite svoj account ID u zadani tekstualni prostor.
Ako imate samo osobni ad account na kojem se odvija premalo aktivnosti, Business Manager će Vas pitati za izradu novog poslovnog računa za oglašavanje unutar Business Managera.
3. Dodajte svoj Instagram račun Business Manageru
U slijedećem koraku potrebno je Instagram račun, na kojem se želite oglašavati, dodati Business Manageru. Kako biste to napravili, odaberite Business Settings, zatim Instagram Accounts kako je prikazano na slici ispod.
Nakon toga, dodajte svoj Instagram račun tako da upišete njegovo korisničko ime i lozinku.
Business Manager će tada zatražiti da povežete Vaš Instagram račun s Facebook računom kojeg ćete koristiti za izradu Instagram oglasa.
4. Uredite postavke svog Instagram računa u Power Editoru
Sada ćete trebati posjetiti Facebook Ads Power Editor kako biste vidjeli jeste li kvalificirani za Instagram oglašavanje. Pronaći ćete link za Power Editor pod Ad Accounts unutar Business Managera.
Ukoliko po prvi put koristite Power Editor, morati ćete preuzeti nekoliko potrebnih stvari uključujući informacije s Vašeg Facebook računa.
Nakon što to učinite, pojaviti će se poruka koja će Vam dati do znanja da možete početi s korištenjem Instagram oglasa.
Ako ne dobijete poruku sa slike iznad, kliknite na + Create Campaign gdje ćete također biti u mogućnosti koristiti Instagram oglašavanje.
Sada odaberite postojeći oglas kampanje ili kreirajte novi za Vaše Instagram oglašavanje. S obzirom na tip oglasa, odaberite Clicks to Website, Mobile App Installs ili Video Views.
Odaberite postojeći tip oglasa (Use Existing) ili kreirajte novi oglas: Create New.
Nakon što kliknete na Create, omogućena Vam je kampanja u Power Editoru. Ovdje ćete odrediti koliko novca želite uložiti u svoju kampanju. Zatim kliknite na View Ad Set.
U postavkama Ad Set, odredite dnevni budžet ili ukupni budžet kampanje, te kada želite da kampanja krene.
Ispod izbornika za određivanje rasporeda prikazivanja oglasa, odaberite ciljanu publiku kojoj želite prikazivati oglas.
Ako ste odredili ciljanu publiku, kliknite na strelicu pored opcije New Audience kako biste ju odabrali. U suprotnom, kliknite na Edit Audience kako biste vidjeli ad targeting postavke, koje su slične onima koje možete vidjeti kod Facebook Ads Managera.
Sada odaberite gdje želite plasirati Vaš ogals. Ukoliko želite kreirati oglas samo za prikazivanje na Instagramu, odznačite sve opcije osim Instagrama.
Nakon toga, odredite cijenu prema Vašoj želji...
...i koliko ste spremni platiti po rezultatu oglasa.
Naposlijetku, odaberite jednu od opcija načina prikaza Vašeg oglasa: Standard ili Accelerated.
Nakon što ste završili za odabirom postavki, sve je spremno za konfiguraciju Vašeg oglasa. Kako biste to učinili, kliknite na Ads ikonu s lijeve strane.
Odaberite svoju Facebook stranicu i Instagram račun.
Zatim nastavite sa kreiranjem svog Instagram oglasa.
Kada ste završili, kliknite na zeleno dugme Upload Changes.
Nakon potvrde uploada, trebali biste biti u mogućnosti vidjeti novi Instagram oglas u svom Ads Manageru.
5. Pregled rezultata
Svakako povremeno posjećujte Ads Manager kako bi imali što bolji uvid u rezultate svoje Instagram kampanje. Na screen shotu možete vidjeti uvid u Instagram kampanju (gornji red) u odnosu na slične oglase na Facebooku.
Slika prikazuje da se za 50$ moglo postići puno više klikova preko Instagrama nego putem Facebook oglasa. Rezultati bi se vjerojatno razlikovali ovisno o ciljevima kampanje, ciljanoj publici i budžetu.
Počnite sada!
Ukoliko imate vizualni sadržaj koji možete iskoristiti za promociju Vaše tvrtke, proizvod ili uslugu, Instagram je svakako društvena platforma koju biste trebali uzeti u obzir!
Preuzeto s: www.socialmediaexaminer.com