Što je to digitalni marketing? Taj široki pojam sigurno se ne odnosi samo na izradu web stranica.
Prošli ste "mukotrpan" proces izrade web stranica za vašu tvrtku. Izgleda odlično i na njoj se nalaze sve informacije o vašim proizvodima/uslugama. Isti "stoje na njoj" kao na policama i samo čekaju da ih se naruči. I sada čekate. I čekate. Ništa.
Web stranica bez posjetitelja nema gotovo nikakvu korist za vašu tvrtku. Možete imati najbolje dizajniran web, user-friendly, responzivan, moderan, ali ako na njemu nema prometa beskoristan je.
Dakle, postavljamo pitanje: "Kako natjerati pravu, targetiranu grupu posjetitelja na web stranicu?" Takvo što nije nuklearna fizika, ali nije ni lako. Potrebna je prava strategija, analitički pristup i malo kreativnih ideja.
Postoji mnoštvo komunikacijskih kanala kojima možete oglašavati svoje proizvode i usluge na internetu kako bi privukli potencijalne klijente, a dobro dizajnirana web stranica je centralno mjesto na kojem ćete ih "osvojiti".
Ovo su tri osnovne marketinške taktike koje će Vam pomoći da počnete s usmjeravanjem potencijalnih klijenata na vašu web stranicu.
1. Počnite s dobrim starim plaćenim oglašavanjem
Plaćeno oglašavanje (PPC - pay per click) je dokazano efektivan komunikacijski kanal u digitalnom marketingu. Za razliku od SEO-a, rezultati PPC kampanja su gotovo trenutni. Pravilnim postavljanjem kampanja već isti dan možete se početi boriti za klijente uz konkurente koji su već godinama na tržištu.
Analizirajte i odaberite platformu koja vam najbolje odgovara: Google (Google Adwords), Facebook, LinedIn, Instagram, postavite kampanju i upiti će početi stizati. Navedene platforme pružaju mogućnosti uskog targetiranja po lokaciji, dobi, spolu, itd. Što je kampanja bolje postavljena i optimizirana to će povrat investicije biti veći.
2. Nastavite sa SEO-m
Search engine optimizacija, ili možda bolje - optimizacija za Google je odličan kanal digitalnog marketinga koji na vašu web stranicu može dovesti mnoštvo posjetitelja. On se može (i mora) raditi usporedno s ostalim kampanjama i iako je dugotrajan proces, što prije počnete, prije ćete vidjeti rezultate. Za razliku od PPC-a, ova taktika nije trenutna i potrebno je dugoročno raditi na njoj. Možemo reći da je SEO konstantna utrka s konkurentima. Ako se prestanete baviti SEO-m konkurencija će vas sigurno prestići.
Glavni cilj SEO-a je povećati vidljivost vašeg branda na Googleu. Da biste počeli najprije morate saznati koje pojmove vaši potencijalni klijenti najviše pretražuju te optimizirati web stranicu na način da uključite te pojmove u nazive stranica, naslove, alt tagove, itd. Tekstovi na web stranici nipošto ne smiiju biti kopirani s nekog drugog weba jer Google će to odmah saznati i lošije vas rangirati.
3. Ubacite malo društvenih mreža i content marketinga
Kao "podršku" prvoj i drugoj taktici možete koristiti društvene mreže i content marketing. Oni se temelje na kreiranju zanimljivog sadržaja od kojeg će čitatelji imati koristi i koji će čitati, shareati i likeati. Korisnici vaših proizvoda i usluga će pričati međusobno i spomenuti vas ako ste im dali neke zanimljive i korisne informacije. Kreiranje takvog sadržaja na kraju će odvesti čitatelja na vaš web i tamo ga potencijalno pretvoriti u klijenta.
Ova tri kanala odličan su način za početi s dovođenjem prometa na vaše web stranice. Tajna je u tome da krenete s jednostavnim strategijama koje su koncentrirane na dovođenje novih posjetitelja u vaš online ured, vašu web stranicu. Ako pravilno koristite prije spomenute kanale i taktike, uspjeh neće izostati.
Želite posao prepustiti stručnjacima? Kontaktirajte nas...