Internet marketing

Kako korištenje mobitela utječe na kreiranje vaše content strategije?

utjecaj-mobitela-na-kreiranje-content-strategije

Kako korištenje mobitela utječe na kreiranje vaše content strategije?

 

Iznimna i nagla popularnost pametnih telefona utjecala je i na sam content marketing. Njegovi kreatori moraju biti sigurni da neće proći neopaženi stoga ga moraju prilagoditi trendu kojeg nameću pametni telefoni.

Uložili ste mnogo vremena i truda u kreiranje svog sadržaja kojeg namjeravate objaviti te ga podijeliti sa svojim čitateljima (klijentima).  Sljedeći korak koji je vrlo važan je KAKO ćete to učiniti?

Korisniku više nije dovoljno da prilikom mobilnog pretraživanja (samo) pronađe informaciju koju je tražio. Od web stranice se očekuje primamljiv dizajn koji će privući poglede posjetitelja s ciljem da primijete sav vaš sadržaj kojeg ste napisali i toliko ga želite istaknuti.

Kako biste bili (ili ostali) što uspješniji, a samim time i konkurentniji donosimo vam 5 točaka kojih se morate pridržavati ukoliko želite da vam se trud i vrijeme uloženo u pisanje vašeg sadržaja isplati.

Dakle, prvi korak koji morate učiniti jest:

 

 

#1 Učinite svoju web stranicu responzivnom

Prije nego krenete u bilo kakvo dijeljenje sadržaja morate učiniti sljedeće: učiniti svoju web stranicu prilagodljivom zaslonima svih veličina kako bi bili sigurni da će se vaša informacija na pravi način prikazati ciljanoj publici.

Već smo nekoliko puta pri pisanju naših članaka istaknuli kako je mobitel postao “uređaj broj 1” kada je riječ o pretraživanju podataka i pristupanju web stranicama. To potvrđuje i podatak da je 2015.-te broj korisnika mobitela nadmašio broj korisnika računala. Drugim riječima, veći je broj klijenata koji će pristupiti vašoj web stranici putem mobitela, nego putem računala. O značaju responzivnih web stranica govori podatak da i Google lošije pozicionira one stranice koje nisu prilagodljive mobilnim zaslonima.

Iz navedenih razloga možemo zaključiti da u današnje vrijeme više nije niti prihvatljivo imati web stranicu kojoj se u potpunosti ne može pristupiti putem mobitela i predstaviti je svijetu u onom svjetlu kakav vaš content to zaslužuje.

 

 

#2 Kratki i korisni tekstovi

Content marketing konkurentniji je svake godine. Kako sve veći broj brendova pojačava svoje marketinške napore, a nove se tvrtke pokušavaju probiti sa svojom vlastitom strategijom, korisnici ne mogu “probaviti” toliku ogromnu količinu podataka koja kruži oko njih non-stop. Jedni nemaju vremena, a drugima se niti ne da čitati duuuuuge tekstove i skrolati po svom pametnom telefonu “do sutra” kako bi pronašli neki koristan podatak ili zabavan sadržaj.

Prema nekim procjenama, samo jedna četvrtina sadržaja bude prihvaćena od strane korisnika, tj. relevantna je i uporabljiva za njega.

Content strategija temelji se na kratkim i jasnim porukama koje sadrže sve one (korisniku) relevantne informacije, stoga ako želite biti konkurentni i uspješni ovo je svakako pravi način za privući korisnika i zadržati ga.

S druge strane, male ekrane vaših smartphonea lako je “zatrpati” mnoštvom podataka. Upravo iz ovog razloga web dizajneri danas teže: minimalizmu, jednostavnosti, preglednosti, lakom snalaženju i atraktivnosti.

 

 

#3 Video sadržaji i fotografije

Čitanje velikih količina teksta na vašim “malim ljubimcima” može biti naporno i zamarajuće nakon nekog vremena. Stoga, zašto tekst ne biste pretvorili u video ili ga uklopili sa nekom privlačnom fotografijom?

Današnji pametni telefoni su iznimno (tehnološki) napredni uređaji i omogućuju nam pregled video sadržaja visoke rezolucije. Kako se poboljšavaju signali naših mobilnih operatora i sve su brži (3G i 4G), download videa visoke kvalitete više nije znanstvena fantastika (kao što je to bilo prije nekoliko godina).

S druge strane, video sadržaji i fotografije se puuuuuno češće šeraju nego tekstualni sadržaji!

Ukratko: video sadržaj i lijepe slike koje privlače pozornost su neophodne!

 

 

#4 Prava informacija u pravo vrijeme

Pored ovog “u pravo vrijeme” možemo nadodati i “na pravome mjestu”. Što bi to značilo? Većina korisnika mobitela vrše pretraživanje određenih informacija prema svojoj lokaciji. Kao rezultat toga, sve veći broj tvrtki nastoje pružiti relevantne podatke svojim korisnicima upravo prema njihovoj trenutnoj lokaciji.

Pametni telefoni omogućuju tvrtkama, web stranicama, SEO-u (itd.) određivanje lokacije korisnika i pružanje relevantnih informacija, stoga možete saznati kada korisnik, koji je dio vaše ciljane publike, npr. kupuje u trgovini. Kratkom porukom u pravo vrijeme možete ga obvijestiti o aktualnom sniženju i na taj mu način omogućiti da s osmjehom na licu i nešto punijim džepom napusti trgovinu u kojoj je kupovao.

 

 

#5 Konkretan i relevantan sadržaj

Potraga za informacijama koje korisnik obavlja u hodu, prije same radnje, je od ključne važnosti, kako za korisnika tako i za vas kao kreatora sadržaja. Sadržaj mora biti fokusiran na odrađeni segment, tj. pretraživanje ključne riječi je od sve većeg značaja. Npr. dok je gladni korisnik u potrazi za najboljom pizzom u gradu, pretraživanje najbolje pizze u gradu biti će svedeno na pretraživanje najjeftinije i najbolje pizze u njegovoj neposrednoj blizini.

Dakle, smislite kako precizirati svoje poruke, usmjeriti ih na ciljanog korisnika i određenu lokaciju.

S druge strane, relevantan i pouzdan sadržaj je preduvjet za dobivanje povjerenja od strane korisnika. Odanost čitatelja postaje sve važniji element. Morate ih pridobiti kvalitetnim i pouzdanim informacijama kako bi stekli nove, a zadržali stare korisnike/čitatelje/klijente.

 

 

Ako se budete pridržavali ovih 5 točaka, gotovo da vam možemo jamčiti bolje i uspješnije rezultate od onih koje ste imali do sada. Kako biste zadržali konkurentnost, morate se konstantno prilagođavati novim trendovima s ciljem postizanja boljih poslovnih rezultata.