Izrada web stranica najčešće je prvi korak koji vlasnici neke tvrtke/obrta poduzimaju kada kreću s promocijom.
Neovisno o tome radite li te web stranice sami ili ste angažirali agenciju (npr. WebPoint 🙂 ) morate znati da je to tek prvi korak u vašem oglašavanju na internetu. Web stranica je kao trgovina usred šume, ako ju ne oglašavate nitko neće znati da postoji!
Ne smijete izraditi web stranice i stati!
Nakon što ste za svoju tvrtku izradili web stranice koje su prilagođene ciljanoj publici, imaju jasne call-to-actione i samo čekaju da novi klijenti ispune kontakt formu lako se uvjeriti da je vrijeme za opuštanje. Iako dobro izrađena web stranica s kvalitetno odrađenim SEO-m može nakon nekog vremena generirati nešto (malo) prometa, ona neće doseći svoj puni potencijal ako ne počnete koristiti neke od kanala digitalnog marketinga. Koristeći ih, izgrađujete povjerenje kod potencijalnih klijenata i dovodite ih na web stranice gdje će, nadamo se, poduzeti akciju.
Dio digitalnog marketinga odnosi se i na dijelove web stranica koji će se konstantno updateati, mijenjati i nadograđivati.
Aktivne web stranice
Koncept aktivne web stranice odnosi se na onu koja ima dinamičan sadržaj i redovno se ažurira. Takve stranice mogu biti blog, novosti ili čak i chat s posjetiteljima.
Imajući aktivne web stranice gradite povjerenje kod svoje publike, a i uvelike povećavate vjerojatnost da generirate veći promet. Veći promet = više upita = više klijenata!
Kako povećati broj posjetitelja na web stranicama
Osim on page SEO-a koji podrazumijeva najprije zadovoljavanje svih "tehničkih" uvjeta, a zatim i linkanje, alt tagove te već spomenute aktivne dijelove stranica, postoje i različiti kanali kojima dovodite promet i potencijalne klijente na web stranice. Neki od njih su "besplatni" (potrebno je utrošiti vrijeme), a neki zahtijevaju investiranje:
- Google oglašavanje
- offline oglašavanje
- email marketing
- oglašavanje na društvenim medijima
- plaćeni članci
Koje od ovih kanala/metoda ćete koristiti ovisi o vašem budžetu i kako se uklapaju u vašu marketinšku strategiju. Koje god da odaberete, bitno je napraviti kvalitetan plan i biti dosljedan u njihovom korištenju. Najbolje rezultate dobit ćete nakon početnog testiranja, analize i prilagodbe.