Blog

Email marketing – najefikasniji kanal internet prodaje

email marketing

Na spomen email marketinga prvo što vam padne na pamet vjerojatno su dosadni mailovi sumnjivog sadržaja koji vam neprestano pune inbox? Ne, ovdje ne pričamo o njima, već o dobro strukturiranim i kvalitetno usmjerenim email marketing kampanjama koje rezultiraju novim klijentima ili vam pak vraćaju one stare.

Postoje razni preduvjeti da biste mogli početi koristiti email marketing kao što su: kvalitetan web s pravilno postavljenim landing stranicama, kvalitetna baza email adresa (ili način na koji ćete ih prikupiti) potencijalnih kupaca ili korisnika Vaših usluga, pravilno dizajnirani call-to-action buttoni, itd. Takve teme obraditi ćemo u jednom od sljedećih blog postova, a sada saznajte više konkretnih podatka o uspješnosti email marketinga…

 

 Email ima najveći doseg:

  • Email je najkorišteniji protokol na internetu, koristi se više od Google pretraživača! Na mobilnim uređajima email je također najkorištenija aplikacija
  • 95% korisnika interneta ima email adresu
  • Prosječni zaposlenik u uredu provjeri email čak 30 puta u jednom satu (Izvor: B2B Marketing Insider)
  • Ukupni broj email adresa porasti će do 5.2 milijardi do 2018., što je porast od 26%
  • 72% korisnika tvrdi da je email njihov omiljeni način komunikacije s tvrtkama s kojima posluju (Izvor: MarketingSherpa)

 

Email je iznimno uspješan:

  • Email marketing je najuspješniji digitalni kanal za pridobivanje kupaca (Izvor: Gigaoam research)
  • Email je 40 puta uspješniji u pridobivanju novih klijenata od Facebooka ili Twittera
  • Kada se klijente pita, 90% ih preferira primanje obavijesti o novim ponudama putem emaila
  • Stručnjaci na području digitalnog marketinga konstantno ocjenjuju email marketing kao najbolju taktiku za podizanje svijesti o brandu, pridobivanje novih klijenata, konverziju i zadržavanje klijenata.

 

Email ima nevjerojatan ROI:

  • Američka Agencija za digitalni marketing objavila je podatak da email ima 4300% ROI, što je duplo više od bilo kojeg drugog kanala za digitalni marketing
  • 55% tvrtki ostvaruje više od 10% prodaja putem emaila (Izvor: Econsultancy)
  • 66% kupaca na internetu ostvarilo je kupnju kao rezultat dobivenog emaila

 

BONUS: uspješnost email marketinga je lako pratiti i mjeriti

  • Dobro strukturirana email kampanja lako se može pratiti. Za razliku od nekih drugih kanala digitalnog marketinga email generira vrlo mjerljive rezultate.
  • Moguće je pratiti točno koliko je primatelja otvorilo email, na koje linkove klikaju…, a to Vam (tj. nama 🙂 ) može pomoći kod kreiranja boljeg emaila za sljedeći mjesec
  • Postoje brojni načini za testiranje i optimiziranje svakog emaila i prije nego što se pošalje ciljanoj publici

 

 

Što čekate? Započnite i vi s kvalitetnim email marketingom u suradnji s WebPointom!