Na spomen email marketinga prvo što vam padne na pamet vjerojatno su dosadni mailovi sumnjivog sadržaja koji vam neprestano pune inbox? Ne, ovdje ne pričamo o njima, već o dobro strukturiranim i kvalitetno usmjerenim email marketing kampanjama koje rezultiraju novim klijentima ili vam pak vraćaju one stare.
Postoje razni preduvjeti da biste mogli početi koristiti email marketing kao što su: kvalitetan web s pravilno postavljenim landing stranicama, kvalitetna baza email adresa (ili način na koji ćete ih prikupiti) potencijalnih kupaca ili korisnika Vaših usluga, pravilno dizajnirani call-to-action buttoni, itd. Takve teme obraditi ćemo u jednom od sljedećih blog postova, a sada saznajte više konkretnih podatka o uspješnosti email marketinga…
Email ima najveći doseg:
- Email je najkorišteniji protokol na internetu, koristi se više od Google pretraživača! Na mobilnim uređajima email je također najkorištenija aplikacija
- 95% korisnika interneta ima email adresu
- Prosječni zaposlenik u uredu provjeri email čak 30 puta u jednom satu (Izvor: B2B Marketing Insider)
- Ukupni broj email adresa porasti će do 5.2 milijardi do 2018., što je porast od 26%
- 72% korisnika tvrdi da je email njihov omiljeni način komunikacije s tvrtkama s kojima posluju (Izvor: MarketingSherpa)
Email je iznimno uspješan:
- Email marketing je najuspješniji digitalni kanal za pridobivanje kupaca (Izvor: Gigaoam research)
- Email je 40 puta uspješniji u pridobivanju novih klijenata od Facebooka ili Twittera
- Kada se klijente pita, 90% ih preferira primanje obavijesti o novim ponudama putem emaila
- Stručnjaci na području digitalnog marketinga konstantno ocjenjuju email marketing kao najbolju taktiku za podizanje svijesti o brandu, pridobivanje novih klijenata, konverziju i zadržavanje klijenata.
Email ima nevjerojatan ROI:
- Američka Agencija za digitalni marketing objavila je podatak da email ima 4300% ROI, što je duplo više od bilo kojeg drugog kanala za digitalni marketing
- 55% tvrtki ostvaruje više od 10% prodaja putem emaila (Izvor: Econsultancy)
- 66% kupaca na internetu ostvarilo je kupnju kao rezultat dobivenog emaila
BONUS: uspješnost email marketinga je lako pratiti i mjeriti
- Dobro strukturirana email kampanja lako se može pratiti. Za razliku od nekih drugih kanala digitalnog marketinga email generira vrlo mjerljive rezultate.
- Moguće je pratiti točno koliko je primatelja otvorilo email, na koje linkove klikaju…, a to Vam (tj. nama 🙂 ) može pomoći kod kreiranja boljeg emaila za sljedeći mjesec
- Postoje brojni načini za testiranje i optimiziranje svakog emaila i prije nego što se pošalje ciljanoj publici
Što čekate? Započnite i vi s kvalitetnim email marketingom u suradnji s WebPointom!