Jesu li društvene mreže dio Vašeg marketing plana? Koristite li iste za poboljšanje svojih poslovnih rezultata i jačanje svog brenda?
Svi već znamo da društvene mreže mogu biti izuzetno moćan marketing alat ukoliko znate iskoristiti sve ono što vam nude.
Medutim, vjerojatno je već svima dosadila potraga za ogovarajućim dimenzijama cover slika na društvenim mrežema. Taman kada ste se odlučili za onu “pravu” fotografiju koja odgovara svim standardima jednog Facebooka, on opet promjeni dimenzije koje su optimalne da bi vaša fotografija izgledala onako kako vi to želite.
Vrijeme je da preuzmete kontrolu nad fografijama svojih društvenih profila
Iskoristite ovaj prostor kako biste istaknuli svoj brand, naglasili ono čime se bavite te istaknuli svoje proizvode/usluge. Želite da vas klijenti zapamte i s lakoćom shvate čime se bavite već pri prvom pregledu vašeg profila?
Kako biste kreirali efektan baner trebate znati prave dimenzije. Iz tog razloga donosimo vam aktualne i isprobane informacije kojih se trebate pridržavati ako želite da se vaša fotografija prikazuje baš onako kako vi to želite.
1. Facebook dimenzije: 851 x 315 px
• Dimenzija cover slike Facebooka je 851 px (širine) x 315 px (visine)
• Ove dimenzije vrijede kako za poslovne, tako i za privatne profile
• Veličina profilne fotografije mora biti najmanje 180 x 180 piksela
Slika prikazuje nekoliko različitih dijelova: najgornji dio slike (svijetlo plave boje) možemo nazvati “sigurna zona”. To bi značilo da će se taj dio prikazivati uvijek i svuda, bilo da je riječ o računalu ili mobitelu. Ako su vam klijenti koji pristupaju mobitelom uistinu bitni, na “nevidljivi dio” ne biste trebali stavljati ništa važno, tj. ono što biste htjeli naglasiti.
Vaša cover slika može biti različitih formata: PNG, JPG ili GIF. Prema Facebooku, postići ćete bolje rezultate ukoliko koristite PNG format.
2. Twitter: 1600 px x 432 px
Preporučene dimenzije Twittera su 1500 px x 500 px. I ovo će funkcionirati, ali trebat ćete se pozabaviti još nekim “stvarima” kako bi sve radilo ispravno.
• Ono što vam preporučamo jest: 1600 px (širine) x 421 px (dužine). Ipak, trebati ćete se pridržavati slike koju smo kreirali (slika 2) kako bi bili sigurni da će se sve ponašati kako treba.
• Slika profila mora biti najmanje 400 x 400 piksela.
NAPOMENA: Neki “nevidljivi” dijelovi bi se mogli prikazivati na ekranima manjih dimenzija. To će ovisiti o rezoluciji samog monitora. Najbolji način kako ovo riješiti je koristiti jednu pozadinsku boju za cijelu grafiku. Npr. odlučite se na plavu boju pozadine, popunite “vidljive” i “nevidljive” dijelove u plavu boju.
Obratite pozornost na tirkizno plavu boju na slici ispod. To je jedini dio koji biste trebali ispuniti informacijama. To je “sigurna zona” i prikazivati će se i na mobitelima i na računalima. Na bijeli dio nemojte pisati nikakve vrijedne informacije jer će iste biti skrivene.
KORISNO: Kvaliteta vaše fotografije će se znatno smanjiti nakon što ju učitate, stoga je vrlo važno da svoj baner spremite u što većoj kvaliteti. Ona može biti u PNG, JPG ili GIF formatu. Twitter ne dozvoljava animacijski GIF format.
3. Google+: 2120 px x 1192 px
• Dimenzije Google+ cover fografije su 2120 px (širine) x 1192 px (visine). Ove vrijednosti odnose se na poslovni i na privatni profil.
• Slika profila mora biti minimalno 250 x 250 piksela.
Ako vam se ove dimenzije čine prevelikima, možete koristiti i sljedeće dimenzije: 1080 px (širine) x 607 px (visine).
Možda vam predložak izgleda poprilično zbunjujuće, ali slobodno iskoristite cijeli prostor ako vam mobilni korisnici nisu od velikog značaja. Međutim, ukoliko je situacija obrnuta, morat ćete se držati našeg predloška (slika 3).
Evo i detaljnog objašnjenja: Bijeli prostor sa strane je maksimalan razmak kojeg smijete korititi. Ukoliko učinite taj razmak većim, vaša cover slika će biti manja. Tirkizno plava boja prikazuje jedino ”vidljivo područje” za mobilne ekrane.
4. LinkedIn poslovni profil: 646 px x 220 px
• LinkedIn baner zahtijeva sljedeće dimenzije: 646 px (širine) x 220 px (visine)
• Maksimalna veličina uploadane fotografije mora biti ispod 2 MB
• Standardna veličina logotipa je: 100 x 60 piksela
• Veličina kvadratnog logotipa je: 50 x 50 piksela
5. LinkedIn privatni profil: 1400 px x 225 px
• Preporučena dimenzija je: 1400 px (širine) x 425 px.
• Možete koristiti PNG, JPG ili GIF format.
• Veličina fotografije: maksimalno 8 MB.
• LinkedIn avatar: najmanje 200 x 200 piksela, fotografija do 6 MB.
NAPOMENA: nakon što učitate fotografiju, njena kvaliteta će se drastično smanjiti.
6. Youtube: 2560 px x 1440 px
Dimenzija naslovnice na Youtobeu je 2560 px (širina) x 1440 px (visina). Čvrsto vam preporučamo da se držite predloška sa slike 4. Ukoliko želite, slobodno iskoristite tamna područja, no mi vam preporučamo da nikakve važne informacije ne stavljate u njih jer se iste neće vidjeti na tabletima. Bijelo područje se ne vidi pri pregledu na računalu, no može se iskoristiti za one korisnike koji za pregled Youtube sadržaja koriste televizor.
Izvor: http://www.twelveskip.com