Budite bolji u digitalnom marketingu (6 savjeta)
Ne stignete se baviti digitalnim (internet, online, kakogod) marketingom? Probali ste - nije išlo? Platit ćete radije reklamu u dnevnim novinama? Evo vam pokoji savjet, pokušajte ponovo i ovaj put nemojte odustati!
1. Zamislite da ste kupac
Da, i vrhunski marketinški stručnjaci koriste tu "foru". Zamislite da vam treba neki proizvod (usluga) koji vi prodajete i potražite se na Googleu. Jeste li se našli? Ako jeste, na koju podstranicu na vašem webu vas je link odveo? Ima li ta podstranica dovoljno informacija? Možda ih ima previše? Sadrži li call to action? Može li vas kupac jednostavno kontaktirati?
Jeste li otkrili neki propust? Popravite ga!
2. Pružite posjetiocima vrijedan sadržaj
Ovaj savjet je jasan. Cilj je da na vašim web stranicama imate sadržaj zbog kojega će se posjetioci zadržati ili ponovo vratiti, a na kraju i sadržaj zbog kojega će vam vjerovati.
Na primjer, mi pišemo o digitalnom marketingu. 🙂 Dajemo vam besplatne savjete i novosti iz te domene. U svakoj branši možete pisati o nekim povezanim temama i naći svoju publiku, pa čak i u tzv. dosadnim industrijama. Članci/novosti koje objavite neće se čitati samo nekoliko dana, oni dugoročno dovode posjetitelje na vaše web stranice.
3. Usredotočite se na lokalni SEO pristup
Najbolje je početi s poslom i marketingom u sredini koju najbolje razumijete, u kojoj radite i djelujete.
Prijavite se na "Google my business" i kvalitetno izradite vašu kontakt stranicu na webu, istaknite adresu ureda i ostale važne podatke.
4. Konverzija? Što je to?
Morate biti svjesni procesa konverzije. Što prije ga budete razumjeli to ćete lakše shvatiti kako potencijalnim kupcima olakšati da vas pronađu i stupe u kontakt s vama. Vlasnici tvrtki moraju obavezno razumjeti što je to konverzija i imati ju na pameti kada žele napraviti novu web stranicu, redizajn ili samo kreirati neki novi sadržaj, jer samo je jedan ra
zlog zašto sve to radimo - prodaja.
A što je to konverzija? To je "put" koji će potencijalni kupac proći kada naiđe na vaš web (ili oglas) pa do trenutka kada stupi u kontakt s vama ili naruči vašu uslugu.
5. Optimizirajte landing page
Prva stranica na koju posjetitelj "sleti" je najbitnija. O njoj ovisi prvi dojam koji će steći o vašem poslovanju i ako mu se ne svidi ode on do konkurencije.
Landing page je alat kojim ćete ostvariti konverziju. Iz tog razloga on mora biti vrlo dobro dizajniran (obavezno responzivan). Sadržaj na njemu mora biti organiziran na način da posjetitelj odmah uoči što je bitno, što to vi nudite, da snađe u svega nekoliko sekundi i pošalje vam upit ili obavi kupovinu.
6. Testirajte
Testiranje je jedan od savjeta koji vam najčešće dajemo i sve elemente navedene u prethodnih 5 savjeta morate analizirati i testirati. Ako npr. landing page ne postiže željene rezultate, treba utvrditi zašto je to tako, napraviti promjene i ponovo testirati. Tu vam najviše može pomoći Google Analytics i slični alati.