Blog

9 web dizajn trikova s kojima ćete se istaknuti

9 web dizajn trikova s kojima ćete se istaknuti

Vaša web stranica je ujedno i vaš online ured. Većina klijenata će istražiti vaše proizvode/usluge i tvrtku putem interneta prije nego li vas izravno nazovu te stupe s vama u kontakt. Upravo je iz tog razloga važno kreirati snažnu vezu sa svojim klijentima jedinstvenim web dizajnom koji će vas prezentirati i učiniti prepoznatljivim.

No to nije nimalo lak zadatak. Puno je jednostavnije kopirati nečiji izgled, napraviti minimalne izmjene prema svojim idejama i reći da je postignut vizualni identitet. Ova vam metoda neće pomoći pri kreiranju prepoznatljive web stranice sa vlastitim potpisom i omogućiti da ostanete zapamćeni u očima klijenata. Dapače, učinite suprotno od konkurencije. Proučite ju, zatim kreirajte nešto drugačije i jedinstveno.

Kako bi dokazali važnost vizualnog, evo nekoliko podataka kojima ćemo to i potkrijepiti:

  • Vizualni sadržaj generira 94% više pregleda nego pisani sadržaj
  • Ljudi usvoje 80% onog što vide, 20% onog što pročitaju, a samo 10% onoga što su čuli
  • Vizualni sadržaj obrađujemo nevjerojatnih 60 000 puta brže od pisanog sadržaja
  • 80% teksta na većini stranica se nikada ne pročita

Drugim riječima - u vizualno je pametno investirati. Ako želite maksimalan povrat, visoki angažman i obećavajuće rezultate onda morate biti spremni i investirati u dizajn svoje web stranice i na taj način prikazati sebe i svoj brand na pravi način.

Možda će netko reći: "Većina mojih klijenata želi nešto jednostavne web stranice i ne inzistira na nekoj prepoznatljivosti, te se želi zadržati u okvirima standardnog." Čak i takvim klijentima možete ponuditi onaj element koji će njihov brand učiniti zanimljivijim i privlačnijim. Katkad je dovoljno dodati malo svog "štiha" koji će dosadnu web stranicu učiniti zanimljivom koristeći jedinstvene elemente (npr. ikone ili buttone). Držite jedino do toga da su ipak sličnog stila kako ne bi stranicu učinili neurednom.

Ako naučite kako dodavati "prave" elemente svakom dizajnu, onda ste na dobrom putu da postignete odličan web dizajn. Sljedećih 10 koraka moglo bi vam pomoći istaknuti vlastiti brand i uzdići se naspram drugih.

 

1. Koristite boje koje najbolje predstavljaju vaš brand i u skladu su s njegovom tematikom

"Pravi" odabir boja uistinu može doprinijeti isticanju vašeg branda. One imaju ogromnu vizualnu moć kojom mogu manipulirati vašim osjećajima, postići traženi izgled, izazvati određene emocije i još mnogo toga.

Mnogo se piše o psihologiji boja. Budući da šalju suptilne signale o tome tko ste i što nudite. Evo kratkog opisa što implicira koja boja i što govori o vama:

Crvena: koristite ju jer se želite isticati. Ona govori: "Vidi me! Vidi me!"
Narančasta: imate živ i neustrašiv um, popularni ste, ali i ne tako odvažni kao s crvenom bojom.
Žuta: duhoviti ste i pametni, imate oko za detalje i predani ste učenju.
Zelena: kažete ono što vam je na umu, težite izgradnji odnosa i stvaranju ugleda.
Plava: samokontrola, pametni ste i pouzdani s mnogo osobina vrijednih divljenja.
Ljubičasta: individualac - vi ste umjetnik i najbolje funkcionirate sami.
Tirkizna: prizivate ljude k sebi, šarmantni ste i vrlo kreativni.
Roza: zaštitničke ste prirode, inspirirate i nadahnjujete svoju okolinu.
Smeđa: govorite ono što mislite i vrlo ste pouzdani.
Siva: sofisticirani ste i držite se tradicije. Niste skloni eksperimentiranju.

web dizajn

 

2. Koristite kontrastne boje

Koristite kontrastne boje koje će privući pažnju klijenata i doprinijeti povećanom interesu za određeni element na web stranici. Ovo se naročito odnosi kod elemenata koje želite dodatno istaknuti kao što su call to action dijelovi (buttoni, forme za unos podataka, itd). Ne brinite, kontrastne boje neće dominirati i prevladati nad vašom glavnom bojom kojom šaljete poruku klijentima.

3. Koristite fotografije koje će isprovocirati emocije kod klijenata

Fotografije koje koristite na web stranici grade emocionalnu povezanost između branda i posjetitelja internet stranice – ali za to trebate koristiti odgovarajuće fotografije, ne bilo koje. Na žalost, ukoliko se služite stock fotografijama vaš brand će izgledati poprilično dosadno i bez nadahnuća.

Nemojte se ustručavati eksperimentirati. Oslobodite svoju maštu i pronađite prekrasne, neobične slike i ilustracije koje sadrže "vašu" paletu boja. Prenesite na svoje klijente raspoloženje i ostvarite odnos između njih i vašeg branda.

Koristite slike i fotografije stvarnih zaposlenika, objekata, ureda ili ordinacije u kojoj radite, svoje proizvode, čak i slike vašeg okruženja. Ukoliko ne fotografirate sami, unajmite profesionalca. Naposlijetku, te fotografije su jedinstvene i višestruko iskoristive u različite svrhe.

wed dizajn

 

 

4. Istaknite svoje cijene jasno i bez ustručavanja

Nemojte zbunjivati klijente navođenjem 5 različitih cijena, niti na cijenu koju ste napisali naknadno dodati još njih 5.

Budite izravni kada je u pitanju cijena vašeg proizvoda ili usluge. Navedite sve ono što je uključeno u tu cijenu i pišite jezikom koji je razumljiv, jasan i direktan.

5. Koristite fontove koji su razumljivi i jednostavni za čitanje

Svaki današnji web dizajn je orijentiran ka korisniku (user experience) i fontovi igraju značajnu ulogu - njihov stil, veličina i boja.

Stil: birajte fontove koji su "lakši za oči", koji ne umaraju pri čitanju sadržaja, koji su jasni, razumljivi i jednostavni za čitanje.

Veličina: imajte jednu veličinu za naslove, jednu za podnaslove i jednu za sadržaj web stranice. Nevjerojatno je koliko malih tvrtki ne slijedi ovo pravilo te im web stranice izgledaju poprilično neuredno i neprofesionalno.

Boja: nemojte koristiti "lude" boje kada je u pitanju font. Naravno da ćete izabrati jednu od boja iz vaše palete, međutim nemojte pretjerati jer će vam poslovna web stranica izgledati kao posjetnica dječjeg vrtića. 

6. Učinite svoju web stranicu živom

Pomicanje različitih elemenata na vašoj web stranici danas je i više nego popularno. Animacije se koriste kako bi se stranica učinila zanimljivijom i privukla pozornost klijenta. Susrećemo ih pri izmjeni bannera, otvaranju menua, pojavljivanju vizualnih i tekstualnih sadržaja kako se krećemo niz web stranicu, prelaskom miša preko određenog polja, pa čak i sam parallax dizajn funkcionira kao jedna velika animacija.

7. Koristite razmake!

Možda će vam se činiti da su razmaci nelogični dok web stranicu želite obogatiti vrijednim sadržajem, međutim, upravno zbog njih vaša stranica će izgledati uredno i elegantno.

Razmak između pojedinih dijelova je nešto što web dizajneri obožavaju i smatraju ga jednim od najvažnijih elemenata dizajna, ali ju na žalost vlasnici web stranica žele ispuniti kojekakvim tekstovima i slikama.

Poboljšava se fokus. Kada imate na desetke različitih elemenata i ulomaka na stranici čini se kao da se nadmeću za pažnju korisnika. Međutim, kada iste odlomke odvajate razmakom, korisnik je prisiljen usredotočiti se na tekst koji želite da primijeti.

Bolje razumijevanje sadržaja. Studije su pokazale da posjetitelji stranica bolje razumiju sadržaj koji je odvojen razmacima za čak 20%. Stoga, ukoliko želite da vaš tekst bude zapamćen, koristite razmake!

8. "Skrolanje"

Web stranice na kojima vam se čini da možete beskonačno skrolati vrlo su popularne. Na taj način zainteresirate klijenta da nastavi istraživati vašu stranicu i obrate pažnju na ono što se na njoj događa.

Neke od najpopularnijih svjetskih stranica i društvenih mreža koriste upravo taj način pregleda: Facebook, Twitter, Pinterest… Ono je lakše i brže od klikanja, ne prekida korisnika pri pregledu određenog sadržaja i ne postoji vrijeme učitavanja podstranica. Nije čudno što se jedan Facebook može pohvaliti nevjerojatno brzim vremenom učitavanja stranica svojih korisnika. Još kada stranica posjeduje “pravi” sadržaj, beskonačno skrolanje može biti iznimno privlačno.

9. Učinite stranicu responzivnom

Mobitel je postao uređaj broj 1 kada je riječ o pretraživanju podataka i pristupanju web stranicama. Čak i Google lošije pozicionira one stranice koje nisu prilagodljive mobilnim zaslonima. Korisniku više nije dovoljno da prilikom mobilnog pretraživanja samo pronađe informaciju koju je tražio. Od web stranice se očekuje primamljiv web dizajn te funkcionalnost. Iz tog razloga, u današnje vrijeme nema nikakvog smisla raditi web stranicu kojoj se u potpunosti ne može pristupiti putem mobitela i privući pažnju korisnika.

web-stranice-responzivnost

Jasno je da se danas svatko želi istaknuti u moru konkurencije. Jedini način je privući pažnju klijenata nečim jedinstvenim, ukoliko želite biti zamijećeni i zapamćeni od od strane klijenata. Zgrabite njihovu pozornost i ostavite pozitivan dojam!

Treba vam jedinstveni web dizajn ili izrada kompletnog vizualnog identiteta?

[ninja_forms id=1]

  

Čitajte naše članke: