9 koraka za pokretanje Vašeg online marketinga
Budući da nas je Koronavirus svih iznenadio i pogodio te uvelike utjecao na poslovanje, kako bi se firme “spasile” potrebno je što prije prilagoditi poslovanje novonastaloj situaciji. Jedno od rješenja je pokretanje online poslovanja.
Donosimo Vam 9 kratkih koraka kako to učiniti.
1. Izradite web stranicu s opcijom dodavanja web shopa
Imati web stranicu u današnje vrijeme apsolutno je neophodno. Postoji mnogo načina i platformi koje se mogu koristiti u izradi web stranica ili u izradi internetske trgovine. Zbog novonastale situacije, mnoge firme posežu za izradom web shopova kako bi se nastavilo njihovo poslovanje i kako bi ova kriza što manje utjecala na njih.
2. Dodajte svoje proizvode i usluge
Kreirajte web stranicu (ako je moguće i web shop) gdje ćete dodati proizvode i usluge koje nudite. Potrebno je dodati što više važnih informacija i naravno uz to priložiti kvalitetne fotografije kako biste proizvod ili uslugu što više približili kupcu.
3. Budite prisutni na društvenim mrežama i ostalim kanalima
Jedna od važnijih stvari jest Vaša prisutnost na internetu. Za pokretanje online poslovanja bitno je oglašavanje kako bi Vas klijenti što lakše pronašli. Koristite se različitim kanalima poput Facebook-a, Instagram-a, LinkedIn-a, šaljite newslettere, ovisno o ponudi i potražnji.
4. Odaberite pravi način za privlačenje potencijalnih klijenata
Reklamirajte se, budite prisutni i pratite trendove te tako pokušajte doći do novih, potencijalnih klijenata. Pokušajte biti korak ispred konkurencije.
5. Razglasite da imate novi web i zamolite prijatelje da Vam u tome pomognu
Nakon što ste napravili web stranicu i web shop, vrlo je važno da se oglašavate i da drugi čuju za Vas. Morate u tome biti uporni i konstantno objavljivati novosti. Isto tako, važno je usmjeriti se na kupca i njegove interese te kvalitetno “reklamirati” svoj proizvod ili uslugu. Zamolite svoje prijatelje da “shareaju” informacije o Vama kako bi se poslovanje unaprijedilo i poboljšalo.
6. Povećajte listu ljudi kojima šaljete newsletter
Što je lista ljudi veća, veća je i sama mogućnost ugovaranja novih poslova. Nakon što ste dosegnuli odgovarajući broj ljudi kojima šaljete newsletter, važno je i ispravno se promovirati, nudeći svoje usluge i proizvode. Pratite aktualna događanja i u skladu s time šaljite newsletter. Sami newsletter će Vam pomoći da se oglašavate uz relativno mala ulaganja. Vaša poruka mora biti usmjerena na primatelja te uključivati sve pogodnosti koje trenutno nudite.
7. Profesionalno ispunite uslugu
Stručnosti i profesionalnost je vrlo bitna! Nakon što ugovorite posao i ispunite zahtjeve, pokušajte nekom uslugom iznenaditi kupca. Kupac će to znati cijeniti i tako će širiti riječ o Vama ostalim potencijalnim kupcima.
8. Povratna informacija
Stvorite dobar odnos i komunikaciju s Vašim klijentima. To je ključ za budući napredak. Uvijek biste trebali znati što Vaši klijenti misle o Vama, Vašim uslugama i proizvodima. Time ćete težiti poboljšanju kvalitete svojih usluga i proizvoda.
9. Postavite reference na svojoj web stranici
Loša kritika bi Vam trebala poslužiti kao konstruktivna kritika i na temelju nje morate pokušati poboljšati Vaše poslovanje. S druge strane trebali biste na svoju web stranicu postaviti pozitivne kritike, kao i reference Vaših proizvoda i usluga, kako bi novi klijenti bili sigurniji u poslovanje s Vama i stvorili što veće povjerenje.
Trebate profesionalnu uslugu digitalnog marketinga?
Ispunite kontakt podatke...