Blog

8 trendova u internet marketingu za 2016.

internet marketing u 2016

Nepotrebno je pričati o tome kako je danas nemoguće uspješno poslovati, ili uopće postojati, bez nekoliko vrsta digitalnog marketinga, bilo da je riječ o internet stranicama, društvenim mrežama ili bilo kojem trećem načinu online oglašavanja. Posljednjih godina digital (internet) marketing je postao must have i tko ga ne koristi nije in. Budući da je došlo vrijeme u kojem se načini i vrste online oglašavanja konstantno mijenjaju, iznimno je važno biti upoznat sa nadolazećim trendovima u 2016. godini, a mi Vam predstavljamo neke od onih za koje mislimo da su bitni...

 

1. Klijenti će se prestati oslanjati isključivo na Google

Nemojte ovo shvatiti na način da će Google postati manje popularan u svijetu digitalnog oglašavanja. Ovo znači da će se klijenti više fokusirati na druge, raznolike načine oglašavanja poput društvenih mreža, e-mail marketinga, content marketinga newslettera, videa (Youtube), itd. Klijenti će sve više koristiti neke druge forme/načine kako bi pronašli informaciju koja im treba.
SEO (optimizacija web stranice) za Google kao zasebna grana više gotovo da ni ne postoji je već postao integriran s content marketingom i društvenim mrežama.

 

2. Mobilno oglašavanje je sadašnjost i budućnost

Sve više korisnika koristi upravo ovaj način kako bi pronašli tražene informacije. Zasigurno ste to već i sami primjetili u okolini koja Vas okružuje. Sve tvrtke koje „prate modu“ imaju već prilagođene svoje web stranice i njihove sadržaje za mobilne uređaje preko kojih klijenti “upijaju” informacije. 2016. godina će zasigurno biti godina mobilnog pretraživanja, mobilne optimizacije i mobilne konverzije.

 

3. Sve veći značaj društvenih mreža

Sve više konverzija (kupnja proizvoda ili narudžba usluga) će se odvijati putem društvenih mreža. Naravno da je njihova prisutnost i danas golema, međutim njihova će uloga postati još značajnija kako vrijeme bude odmicalo. Interesantno je da gotovo svi veliki brendovi i vodeće svjetske tvrtke već odavno imaju svoje društvene profile, ali društvene mreže će postati još značajniji alat za oglašavanje proizvoda i usluga. Po trenutnim podacima velikim boom doživjeti će i tek lansirano oglašavanje putem Instagrama (koji u Hrvatskoj broji preko 200.000 korisnika svih dobnih skupina).

 

4. Objava zanimljivog sadržaja (content marketing) je nužnija no ikad

Na web stranicama interakcija s posjetiteljima postati će važnija od samog dizajna, a iz istog razloga će i pisanje novosti i kontinuirana objava sadržaja biti značajnija nego ikad prije. Prema istraživanjima, 90% velikih tvrtki ulaže u content marketing, te je upravo ovaj način oglašavanja i jeftiniji od tradicionalnog marketinga. Blogovi, postovi, društvene mreže, e-knjige, pisanje na običnom papiru ili bilo čemu drugom u što investirate svoj novac i vrijeme - nastavite s tim! Organski sadržaj je važan i efiksan način postizanja ciljeva.

 

6. Googleov algoritam tražilice nastaviti će se mijenjati

Ovo je uvijek bio i ostati će frustrirajući dio internet marketinga. Penguin, Panda, Pigeon (nazivi Googleovih search engine algoritama) - dok god postoji još koji slobodan naziv životinjske vrste na ovome planetu Google će nastaviti dodavati nove algoritme koji će zakomplicirati život svakom internet marketing spacijalistu. Google sve više pridodaje važnost content marketingu u kombinaciji sa SEO-m, ali čim su tajne otkrivene, on promjeni algoritam. Iz tog razloga je pametno investirati i u Google adwords, Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn, Twitter, itd.

 

7. Dijeljenje sadržaja će još više dobiti na značaju

Kako content marketing dobiva na svom značaju, marketing će nastavit tražiti nove načine za distribuciju sadržaja svojoj publici. Platforme koje distribuiraju sadržaj imati će presudan značaj na području digitalnog marketinga ukoliko korisnicima budu nudili sadržaj koji su tražili, umjesto da ih “utope” svim sadržajima na postojećem kanalu. Kako i kada će se distribuirati određeni sadržaj biti će ključno pitanje digitalnog marketinga.

 

8. Porast video oglašavanja

Već tokom 2015. mogao se primjetiti porast u video oglašavanju. Nije više potrebno otići direktno na Youtube da bi pronašli neki video sadržaj, već se on nativno nalazi na svim kanalima. S porastom brzina interneta (naročito mobilnog) vrijeme potrebno za loadanje videa drastično se smanjilo, a time je porastao i broj pregleda istih. Korisnici društvenih mreža već sada najčešće dijele video sadržaj što je znak da je bitno uložiti i u taj način oglašavanja.

Živimo u zanimljivoj, ali i ključnoj fazi mijenjanja digitalnih trendova. Za uspješno poslovanje važno je biti pravovremeno upoznat s njima i pratiti ih. Zasigurno je da će digitalni marketing biti mnogo zanimljiviji i uzbudljiviji nego ikad prije.