Tvrtke bez digitalnog marketinga više ne mogu opstati.(TOČKA)
Dobro isplaniranom strategijom digitalnog marketinga vaša tvrtka će kontinuirano rasti i razvijati se. S druge strane, oni koji ne planiraju korištenje digitalnih kanala u svrhu marketinga polako, ali sigurno propadaju.
Kako i gdje započeti? Koje kanale koristiti?
Jednostavno, najprije definirajte ciljeve koje želite postići kroz digitalni marketing, a nakon toga započnite s ovih 7 ključnih (osnovnih) komponenti digital marketing strategije koje odgovaraju gotovo svim tvrtkama (ili se konzultirajte s WebPointom, oni znaju nešto o tome 🙂 ).
Iako postoje mnoge platforme i kanali digitalnog marketinga najprije morate krenuti u osnovnu školu da bi došli do srednje i eventualno završili fakultet. 🙂
Krenite od osnova i polako napredujte i skupljajte iskustvo. Za to vrijeme mislite samo na jedno - JEDNOSTAVNOST. Početnik ste, nemojte zaglibiti preduboko.
1. Počnite s web stranicom
Web stranica je centralno mjesto komunikacije s potencijalnim klijentima, ona mora biti jednostavna za korištenje (user friendly), i responzivna (prilagođena prikazu na mobitelima). Možda mislite da za vaše poslovanje Facebook ili Instagram savršeno odgovaraju, ali to su samo "sateliti" koji usmjeravaju posjetitelje koje ćete tada odvesti na web gdje će se dogoditi konverzija (upit ili kupovina).
2. Pišite blog
Tvrtke s aktivnim blogom imaju 55% više posjeta na web stranicama od onih koje ne pišu članke. Pisanjem bloga postići ćete povjerenje i autoritet kod potencijalnih kupaca.
Nalazimo se u dobu content marketinga, morate ga prihvatiti i koristiti. Pružite svojim korisnicima korisne i bitne informacije i oni će vam biti zahvalni.
3. Optimizacija za Google - SEO
Mnogi potencijalni kupci koriste Google (i ostale nebitne pretraživače) kada traže ono što vi prodajete. Da bi vas pronašli morate optimizirati stranice za pretraživače kako bi postigli što bolju poziciju.
Između ostaloga i pisanje bloga pomoći će i SEO-u i podignuti vaš web u rezultatima ukoliko pravilno označavate naslove, nazivate slike i alt tagove, te linkate relevantne stranice.
4. Plaćeni oglasi - npr. Google AdWords
Strategija digitalnog marketinga ne može biti potpuna ako ne uložite u plaćene oglase. Vi MORATE biti vidljivi među brojnom konkurencijom, a jedini način da to postignete ODMAH su plaćeni oglasi.
5. Email marketing
Niti jedan klijent neće vaš web otvarati svaki dan (osim ako niste Facebook i Instagram), ali zato mu možete slati newslettere kojima ćete ga educirati, ponuditi mu neke novosti, proizvode na akcijskoj cijeni, itd.
6. Prisutnost na društvenim mrežama
Potencijalni klijenti koriste društvene mreže kako bi izrazili svoja mišljenja, naučili nešto o novim proizvodima ili pratili brandove koji ih najviše zanimaju. Iz tih razloga obavezno je da i vi budete aktivni na istima.
7. Analiza i statistika
Mjerenje rezultata i analiza web stranica, bloga, email kampanja, društvenih mreža imaju ključnu ulogu u digital marketing strategiji. Te brojke reći će vam na kojem kanalu morate poraditi više, na kojem imate najbolje rezultate i koji članci na blogu su najčitaniji.
Koristite takve podatke da bi maksimizirali svoj ROI.