Znate li da prema statististici 93% odluka o kupnji započinje pretragom na tražilicama - Google, Yahoo, Bing? Danas je potpuno normalno da osoba sjedne za svoje računalo i istraži vaše proizvode/usluge i tvrtku prije nego li uopće stupi s vama u kontakt. Ukoliko niste online propuštate velike prilike za unaprijediti svoje poslovanje, a za veliki broj klijenata kao da i ne postojite. Putem web stranica, koristeći odgovarajuću marketing strategiju, možete doprinijeti rastu vaše tvrtke. Kroz sljedećih 6 točaka saznajte zašto bi svaka tvrtka morala imati internet stranicu.
1. Cijena izrade web stranice
Pri izradi web stranice znati ćete točno koliko će vas ista koštati. Nakon što je cijena definirana, nema dodatnih faktora koji će rezultirati naknadnim povećanjem troškova kao u nekim drugim branšama koje obuhvaćaju dodatne troškove krađe, loma, potrošnje energije, oštećenja, dodatnog osoblja, itd. Strateški razvoj web stranice i online prisutnost pruža ogromne koristi unutar cijene koji ste unaprijed definirali s agencijom koja vam pruža uslugu. Ukoliko želite saznati koja bi bila točna cijena izrade web stranice za vašu tvrtku pošaljite upit na info@webpoint.com.hr.
2. Povrat investicije
Izdvojite trenutak svog vremena, napravite računicu i saznajte u kojem vremenskom periodu ćete povratiti novac uložen u izradu web stranice kroz prodaju svojih usluga/proizvoda. Sigurni smo da će to biti u vrlo kratko vrijeme. Pojedine tvrtke ostvare povrat uloženog već kroz samo jedan projekt, tj. jednom ostvarenom prodajom ili jednim novim klijentom. Sada se zapitajte sljedeće: za koji još marketing alat znate da, nakon što ga jednom kupite, je zauvijek vaš i možete ga neograničeno koristiti i to svakodnevno u svome poslovanju, ne samo za reklamiranje vaših proizvoda, usluga i tvrtke, nego i za ostvarivanje novih poslovnih zahvata koji će rezultirati daljnjim priljevom prihoda. Ukoliko i niste odmah povratili investirano, ne brinite, imate za to sve vrijeme svijeta. S druge strane, novac koji potrošite za oglašavanje u novinama platite jednom i ako niste ostvarili povrat investiranog jedino što vam preostaje je uplatiti novi oglas i pokušati ponovno.
Web stranica, email marketing, Google i Facebook oglasi danas su najučinkovitiji oblici marketinga kada se u obzir uzme omjer cijene i broja prikazivanja. Vaša web stranica biti će znatno efektnija ukoliko koristite više načina oglašavanja jer će vas klijenti lakše pronaći s ciljem da nauče više o vama i saznaju o vašoj tvrtki. Uska je povezanost ovih načina oglašavanja koji doprinose optimizaciji web stranica za pretraživače. Više o tome saznajte klikom na sljedeći link: 5 savjeta za SEO u 2016.
3. Dostupnost od 0-24
Kako web stranica, tako i oglašavanja na društvenim mrežama, podržavaju 24-satnu dostupnost. Zamislite da idete kupovati u prodavaonicu i napokon izdvojite svoje slobodno
vrijeme za shopping, ali baš kada se pojavite pred vratima piše: “Zatvoreno”. Svi znamo koliko ta situacija može biti iritantna.
Kako je web stranica dostupna od 0-24 cijelome svijetu, takav scenarij nećete doživjeti pri kupnji na internetu ili kod pretraživanja informacija o nekom proizvodu. Pretraživali vaši klijenti iz obližnjeg kafića, udobnog kreveta ili radnog mjesta, na brz i jednostavan način mogu pristupit vašim proizvodima, uslugama i stupiti u kontakt s vama. Na ovo se nadovezuje i sljedeća točka…
4. Jednostavnost/pogodnost
Što je jednostavnije: voziti se naokolo u potrazi za prodavaonicom koja trenutno radi ili ugodno se smjestiti u okrugu svoga doma i shoppingirati? Odgovor je poprilično jasan, osim ako obožavate vozikati se naokolo. 🙂
5. Povjerenje
Kreiranjem web stranice na odgovarajući, profesionalan način koji slijedi tematiku vašeg branda, imate priliku klijentima objasniti zašto ste baš vi ti kojima trebaju dati svoje povjerenje i vratiti se. Vjerovali li ili ne, većina će prije same kupnje na internetu potražiti vaš proizvod ili uslugu kako bi provjerili vaš kredibilitet. Nakon što ste pružili svome klijentu dobru uslugu, glas zadovoljstva širi se “od usta do usta” i u konačnici dovodi do novih klijenata i njihove ponovne kupnje.
Kupci imaju tendenciju vjerovati poslodavcu nakon što se sami uvjere u kvalitetno obavljen posao i dobivenu uslugu. Kvalitetno kreiranom web stranicom zadovoljnom kupcu omogućujete kontinuiranu kupnju vaših proizvoda i usluga online i na taj način povećavate kredibilitet, kako vaše tvrtke tako i vas kao vlasnika.
Jasno je da je bez prodaje svaka tvrtka osuđena na propast. Ukoliko ste prisutni online imate mogućnost prodavati svoje proizvode i usluge bilo kada, bilo kome, bez gotovo ikakvih ograničenja. Drugim riječima, biti vidljiv kupcima iz gotovo bilo kojeg kutka Zemlje imate veće šanse privući veći broj klijenata nego da djelujete samo unutar svog lokalnog područja. Što vaša web stranica ima više posjetitelja, korak ste bliže do ostvarenja neke poslovne aktivnosti. Na taj način javlja se obostrano zadovoljstvo: vas koji se prodali svoj proizvod i klijenta koji je dobio uslugu koju je tražio.
6. Marketing
Online prisutnost doprinosi reklamiranju tvrtke i jačanju njenog imidža. Postoje mnoge marketinške strategije koje će vam pomoći u oglašavanju. Svaka od tih strategija je dokazana i učinkovita. Koju od njih ćete odabrati ovisi o tipu poslovanja kojim se bavite.
Ukoliko imate malu tvrtku web stranica vam može pomoći da ojačate svoj brend i ostavite dojam na klijente da je vaša tvrtke još veća i uspješnija no što uistinu jest. Jedna od glavnih značajki interneta jest da veličina vaše tvrtke i nije od neke velike važnosti. Nema razloga da se na Googleu ne pozicionirate rame uz rame sa velikim firmama koje djeluju online već godinama. To je samo dodatni razlog zašto manje firme trebaju imati modernu i profesionalnu web stranicu.
Uzdignite svoj brand!
Čini nam se da živimo u vremenu u kojem su svi svjesni važnosti web stranice za uspješno poslovanje svake tvrtke, ali iznenađujuće je da to nije slučaj. Bez obzira na sve prije navedeno još uvijek će se pronaći različiti razlozi zašto je ne imati, a statistika kaže da čak 47% malih tvrtki nema web stranicu. Međutim, ukoliko je nemate propuštate prilike za novim poslovima dok potencijalni klijenti prolaze pored vas, a da toga niste niti svjesni. Što je web stranica modernija i profesionalnija, više klijenata ćete pridobiti.
Danas će vas ocijeniti upravo prema web stranici koja govori koliko ste spremni uložiti u vaše poslovanje te prezentaciju i dostupnost vaših proizvoda i usluga. Mnogi se već u samome startu ne odlučuju na kupovinu proizvoda/usluga onih tvrtki koje nemaju profesionalnu i modernu web stranicu, a veliki broj ljudi čak ima negativno mišljenje o onim tvrtkama koje je nemaju uopće.
Uspješno poslovanje bez online prisutnosti danas je gotovo neizvedivo, naročito za manje tvrtke koje traže svoj put do klijenata. Kao što vi morate znati koji su vaši klijenti, tako i oni moraju znati tko ste, što im nudite, gdje i kako vas mogu pronaći. Dopustite nam da zajedno kreiramo moderno i efektivno web rješenje koje će slijediti tematiku vašeg brenda i na pravi način prikazati vaše proizvode i usluge. Unaprijedimo vaše poslovanje već danas!
Kontaktirajte nas i poslati ćemo Vam besplatnu ponudu za izradu web stranica
[ninja_forms id=1]