Izradite kontakt stranicu putem koje će vas potencijalni klijenti stvarno i kontaktirati
Možda vam se čini da je kontakt stranica na vašem webu najjednostavnija za izradu, ali ako želite da vam putem nje stižu upiti morate istoj posvetiti malo više pažnje.
Razmislite što vas najviše odvraća od slanja upita ili kontaktiranja tvrtke čiju uslugu trebate. Da li je to previše nepotrebnih polja u kontakt formi? Nemogućnost pronalaska email adrese? Nedostatak podataka o tvrtki na web stranici (zbog čega nemate povjerenja u istu)? Ne možete naći broj telefona na koji možete odmah nazvati?
Sve su to razlozi zbog kojih vas potencijalni klijent neće kontaktirati i zbog čega ćete na kraju manje zaraditi.
Nudimo vam nekoliko savjeta koji će na kraju pomoći vašim klijentima da vas kontaktiraju.
1. Izgradite povjerenje kod posjetitelja vaših web stranica
Posjetitelji vaših stranica su već izdvojili neko vrijeme da dođu na vašu stranicu i sigurno je da imaju neki "problem" te se nadaju da ćete im ponuditi rješenje. Kada su spremni krenuti u akciju posjetit će vašu kontakt stranicu. Tamo će se susresti s poljima koja traže neke njihove privatne podatke.
Ako želite da vam posjetitelji ostave podatke najprije vam moraju vjerovati:
- istaknite svoje informacije na vidljivom mjestu (ne samo ekstra malim slovima u footeru)
- jasno naglasite svrhu kontakt forme
- nemojte tražiti nepotrebne informacije za koje nije jasno zašto vam trebaju
2. Koristite što manje obaveznih polja
Da, znamo da želite odmah dobiti njihov broj mobitela, kućnu adresu, godine i slično. Sve bi vam to dobro koristilo u daljnjim marketinškim analizama i aktivnostima, ALI nije bitno što vama treba nego što potencijalni klijent želi.
Istraživanje (pogledajte pod Case study #2) je pokazalo da je formu s neobaveznim poljima ispunilo čak 33% više posjetitelja.
Povjerenje mora biti obostrano i klijent će "lakše" upisati svoje podatke ako vidi da i vi njemu vjerujete.
3. Tražite isključivo informacije koje su neophodne
Da pojednostavimo, ono što vam nije neophodno za odgovor NE PITAJTE. Dobit ćete mnogo više upita ako u formu postavite samo polja koja vam trebaju za inicijalni kontakt. Sve ostalo možete dobiti/saznati kasnije. Trenutno, jedina stvar koju želite je da kliknu na button "Pošalji".
Istraživanje je pokazalo da će se broj upita smanjiti za:
- 3% ako pitate za godine
- 5% ako pitate za telefonski broj
- 2% ako pitate za lokaciju
- 4% ako pitate za adresu (ulicu)
Zbrojite sve ovo i ostali ste bez 14% upita! Sve od navedenog lako ćete pitati/saznati i nakon inicijalnog kontakta s potencijalnim klijentom.
4. Kontakt stranica (kao i ostale web stranice) MORA biti responzivna
Već smo pričali o tome koliko je responzivna web stranica danas bitna. Ne samo zbog toga što će većina posjetitelja pristupiti vašoj web stranici putem mobitela nego i zbog Googlea (neće vas ni naći jer ćete biti loše rangirani na tražilici).
80% korisnika interneta surfa i traži informacije (ŠALJE UPITE) putem mobitela!
Ako vaša kontakt stranica nije optimizirana za mobitele automatski eliminirate ogroman broj posjetitelja koji se neće mučiti i povećavati/smanjivati sadržaj na vašim web stranicama da bi poslali upit.
5. Koristite minimalistički dizajn za kontakt stranicu
Postoji nebrojeno mnogo savjeta kako dizajnirati kontakt stranicu, ali s minimalističkim dizajnom nećete pogriješiti. Osnovni podaci o vašoj tvrtki i osnovna polja u kontakt formi sigurno će dobro obaviti posao. Ne odvraćajte pozornost posjetitelja nebitnim detaljima.
6. Probajte bez captcha i ostalih anti-spam polja
Naravno da je sigurnost bitna i da ne želite dobivati dosadne spam poruke putem kontakt forme. Unatoč tome, captcha polja neće uvijek zaustaviti spammere da manualno upišu podatke, ALI će odvratiti potencijalne klijente od ispunjavanja forme. Istraživanje je pokazalo da forme s anti-spam poljima imaju 3% manje konverzija.