Google adwords jedan je od najpopularnijih "alata" u internet marketingu. Koristeći ga moguće je izraditi razne tipove oglasa, a najpopularniji i prema našem iskustvu najisplativiji su oni u Googleovim rezultatima pretrage (vidi sliku). Ovakom vrstom oglašavanja možete postići gotovo trenutne rezultate, a ako je kampanja pravilno postavljena vrlo je vjerojatna visoka stopa povrata investicije.
1. Rezultate Google Adwords oglasa je lako mjeriti i analizirati
Mjerljivost i lakoća analize su osnovna karakteristika digitalnog marketinga, pa tako i Google Adwordsa. Za svaki segment kampanje možete dobiti brojke koje vam kazuju koliko ste točno novaca uložili, koliko je potencijalnih kupaca vidjelo vaš oglas, koliko ih je kliknulo na njega te na kraju i koliko ih je poslalo upit ili (u slučaju web shopa) kupilo proizvod. Ova platforma prikazuje vam jasne i jednostavno prikazane rezultate (na slici ispod) vrlo brzo nakon pokretanja kampanje. Iako Adwords može biti itekako kompleksan alat, ako želite pokrenuti manju kampanju dobro se informirajte i uz pravilne postavke i praćenje statistika teško ćete pogriješiti.
Ukoliko želite kratku edukaciju ili analizu postojeće kampanje slobodno nam se obratite.
2. S Google Adwordsom imate potpunu kontrolu nad svojim ulaganjima
Još jedna od pozitivnih karakteristika Adwordsa je i način odabira količine novaca koje želite uložiti. On je potpuno proizvoljan. Prije početka kampanje ipak bi bilo dobro da vam iskusni stručnjaci naprave procjenu i preporuče optimalan iznos te objasne što točno za određeni iznos novaca možete dobiti.
Koristeći neke od Adwords alata možete vidjeti i kolika je konkurencija za pojmove za koje se želite oglašavati, a o njoj uvelike ovisi i cijena koju ćete platiti po kliku na vaš oglas. Na kraju je odluka samo na vama. Vaš budžet možete mijenjati na dnevnoj bazi, ovisno o tome koliko vam prodaje/upita/posla donosi i koliki su vam kapaciteti. Ovakvom razinom kontrole možete odlično vladati situacijom u svojim marketinškim kampanjama.
3. Koristeći Adwords gotovo trenutno postajete ravnopravni s konkurencijom
Brzina postizanja rezultata i točnost još su neke od glavnih karakteristika Google Adwordsa. Vaš oglas na Googleu prikazati će se neposredno nakon postavljanja kampanje i uplate željenog iznosa. To je to, krećete u posao i ravnopravni ste s konkurencijom koja koristi AdWords i u velikoj prednosti u odnosu na one koji ga ne koriste.
To znači da ćete u slučaju pravilno postavljene kampanje i dobre web stranice primati više upita i imati više direktnih prodaja od konkurencije. Google Adwords instantno unaprijeđuje vaše poslovanje.
Usporedimo li Google Adwords sa SEO-m primijetit ćemo da djeluje mnogo brže. Mogli bi proći mjeseci dok vas netko ne primijeti među neplaćenim rezultatima na Googleu, a potrebno je i mnogo znanja i vještina (novaca) da se SEO pravilno odradi. Koristeći Adwords već sutra možete biti na 1. mjestu na Googleu. Dakako, dobro bi bilo usporedno raditi i na jednom i na drugom "kanalu" oglašavanja ukoliko imate te mogućnosti. Više linkova na vaš web na prvim stranicama Googlea = više upita = više prodaja. Adwords i SEO se mogu odlično nadopunjavati s obzirom da ćete u statistikama primijetiti i koje ključne riječi vaši posjetitelji najviše koriste u pretragama te ih poslije možete bolje iskoristiti dok radite na SEO-u.
4. Google Adwords je iznimno fleksibilan
Tko god koristi Google Adwords zna da je to vrlo fleksibilna marketinška platforma koja odgovara svim vrstama i veličinama tvrtki. Ukoliko imate manju tvrtku s manjim kapacitetom prodaje ili pružanja usluga, koristeći Adwords doslovno možete kontrolirati vaše poslovanje. Povećate ulaganja dok vam kapaciteti nisu popunjeni ili ih potpuno zaustavite ako mislite da ste skupili dovoljno posla za određeni vremenski period.
Vaše kampanje mogu se prikazivati na točno određenom geografskom području koje možete promijeniti kada god to želite. Možda želite da se vaš oglas prikazuje samo na mobitelima ili samo na računalima? Dakako da je i time moguće upravljati.
5. Pravilno postavljene kampanje imaju iznimno visok ROI
Za razliku od drugih marketinških kanala kod Adwordsa plaćate samo klikove na oglas. Dakle, prikazivanje oglasa je besplatno sve dok netko ne klikne na vaš link. Jednom kada optimizirate vašu kampanju vrlo je vjerojatno da ćete imati visok povrat investicije (ROI), što je teže za postići kod ostalih marketinških alata. Za optimizaciju ipak treba vremena, a i znanja da otkrijete koji pristup paše baš vašem poslovanju.
Da bi dobili jasniju sliku o tome što vam donosi najbolje rezultate morate neprestano testirati i pratiti kampanje. Nakon što uspijete naći dijelove kampanje koji vam daju najveći povrat investicije fokusirajte se na njih, uložite više novaca u iste, a one lošije zaustavite. Dio novca koji zaradite ulaganjem u uspješne kampanje koristite za nova testiranja kako bi s vremenom bili još uspješniji.