Blog

5 činjenica o digitalnom marketingu u 2016.

digitalni marketing i drustvene mreze u 2016

U današnje vrijeme postoji toliko opcija za oglašavanje na društvenim mrežama i općenito u digitalnom marketingu i lako se može dogoditi da od šume ne vidite stablo. U isto vrijeme takav razvoj situacije je za vlasnike tvrtki i marketingaše vrlo uzbudljiv jer postoji mnogo načina da se oglašavaju i unaprijede prodaju, a samim time i svoje poslovanje.

U ovom tekstu otkrit ćemo Vam koje “taktike” MORATE koristiti u 2016. godini da bi vidjeli brze i sigurne rezultate u prodaji ili pridobivanju novih klijenata.

Taktike o kojima pričamo primjenjive su na sve veličine tvrtki, u business-2-customer, ali i business-2-business poslovanju jer danas je svatko prisutan na društvenim mrežama, te na kraju krajeva, možemo zaključiti da govorimo o people-2-people marketingu.

 

1. Vaši potencijalni klijenti već koriste društvene mreže – I VI MORATE!

Biti prisutan na društvenim mrežama kao tvrtka je u 2016. godini OBAVEZNO! Nemate više drugog izbora ako se želite približiti potencijalnim klijentima. Tvrtke se moraju prilagoditi i početi ozbiljno koristiti društvene mreže kao marketinški kanal kako bi eksponencijalno dobivale nove klijente.

  • 81% punoljetnih osoba koje koriste internet imaju Facebook account (globalwebindex.net)
  • 93% korisnika interneta ima otvoren account na društvenim mrežama
  • 22% internet korisnika služi se društvenim mrežama za poslovnu komunikaciju (globalwebindex.net)
  • broj korisnika Instagrama se udvostručio u posljednje dvije godine (globalwebindex.net)

Google je nedavno u rezultate pretrage integrirao i Facebook stranice, tako da je moguće da se upisivanjem naziva neke tvrtke pojavi i njihova Facebook stranica. Osim toga, Google prati i učestalost objava na društvenim mrežama, broj likeova i komentara, a sve to, dakako, utječe i na rangiranje stranice.

marketing na društvenim mrežama u 2016

2. Potencijalni klijenti odlično reagiraju na slike i video – MORATE IH ČESTO KORISTITI!

Statistike nam govore da korisnici društvenih mreža preferiraju slike, fotografije, infografike i video i lajkaju ih i komentiraju više nego ostali (tekstualni) sadržaj. Vizualni sadržaju su lako pamtljivi, a time i efektivniji jer pomažu ljudima da brže razumiju informaciju koja im je prezentirana.

Korištenje slika, videa, prezentacija i infografika je vrlo dobar način da potencijalnim klijentima prenesete informacije o svojim proizvodima ili uslugama.

  • sadržaj sa slikama ima 94% više pregleda nego onaj bez njih (blog.kissmetrics.com)
  • vizualni sadržaji se dijele 40 puta više na društvenim mrežama
  • Facebook postovi sa slikama imaju 2.3 puta više lajkova, shareanja i komentara
  • 2 puta je vjerojatnije da će kupci na internetu koji pogledaju video taj proizvod i naručiti

 

 

3. Potencijalni klijenti koriste mobitele – MORATE IMATI RESPONZIVNU WEB STRANICU

Responzivna stranica osigurava posjetiteljima ugodno pregledavanje na desktop računalima, tabletima i mobitelima.

Mobile-friendly stranice postale su norma i nema više smisla raditi web koji nije takav. Prošle godine je čak i Google objavio da je po prvi put broj pretraživanja putem mobitela premašio one putem računala. Osim toga, Google je u 2015. počeo i bolje rangirati responzivne stranice. 87% KORISNIKA INTERNETA POSJEDUJE SMARTPHONE!

 

 

4. Teško je doći do klijenata – KORISTITE PLAĆENE OGLASE!

Korištenje plaćenih oglasa na Facebooku (LinkedInu, Instagramu, Twitteru…) je obavezno jer inače će čak i oni koji prate vašu stranicu rijetko vidjeti neku vašu objavu. “Politika” Facebooka je takva da će vašu objavu prikazati što je manje moguće puta kako bi vas prisilio da platite oglas. Oslanjanje na organske rezultate na Google tražilici ili društvenim mrežama više jednostavno nije toliko efektivno.

S plaćenim oglasom sigurni ste da će vaši potencijalni klijenti primiti poruku i da će se broj vaših followera povećavati. Plaćeni oglas omogućava vam da dosegnete ciljanu publiku koju sami odabirete. To je možda i njihov najveći plus. Možete prikazati oglas potencijalnim klijentima ovisno o lokaciji na kojoj se nalaze, dobi, spolu ili nekim drugim parametrima, a to je nešto što prije u marketingu NIJE BILO MOGUĆE.

 

5. Potencijalni klijenti često pretražuju Google – MORATE BITI NA “Google My Business”

Google My Business je zamjena za Google Places for Business i dio je Googleove strategije da pojednostavni proces “spajanja” klijenta i prodavača/pružatelja usluga. Klijenti kojima treba vaša usluga sigurno će Vam više vjerovati ako na Googleu vide vašu fizičku adresu, podatke o tvrtki i broj telefona, a sve to skupa izgleda i kao lijepa “reklama” (vidi sliku).

Google my business

Kao vlasnici tvrtki i marketingaši moramo se brzo prilagođavati promjenama i potrebama naših klijenata kako bi bili uspješni. Ovih nekoliko spomenutih taktika odnose se upravo na praćenje trendova i unaprjeđivanje načina na koji pristupamo korisnicima.