Internet marketing

3 osnovna koraka do uspješne internet marketing kampanje

koraci do uspjesne internet marketing kampanje

Digitalni marketing već je nadjačao "tradicionalni" marketing, a uskoro bi ga mogao i potpuno zamijeniti. Ako još uvijek niste integrirali digitalni (internet) marketing u svoju strategiju, počnite ODMAH!

Iako kreiranje strategije za internet marketing kampanju može biti vrlo kompleksno sljedeća tri koraka su ključna i mogu vam pomoći da počnete na pravi način.

 

 

1. Definirajte ciljeve i strategiju

Teško da će neka marketinška kampanja biti uspješna bez jasno definiranih ciljeva i strategije kojom ćete doći do istih. Razmislite kako postaviti ciljeve koje možete mjeriti kao rezultat provedene strategije.

Ciljevi će definirati cijeli put vaše kampanje i oni moraju biti specifični, mjerljivi i realni te se podudarati s generalnim ciljevima vašeg poslovanja, tj. vaše tvrtke.

Na primjer, možete za cilj postaviti dobivanje više lajkova na Facebooku, ali kako to zapravo pridonosi vašem poslovanju i na kraju krajeva - zaradi?

Ovaj korak podrazumijeva i jedan od najvažnijih aspekata digitalnog marketinga - određivanje ciljane publike. Budite sigurni da ste dobro proučili ciljano tržište i to što ste saznali iskoristite tako da vaša strategija internet marketinga dostigne ciljeve koje ste zacrtali.

 

 

2. Neka vaš brand bude dosljedan

Klijenti žele jednak, personaliziran doživljaj vašega branda na svim platformama: web stranicama, društvenim mrežama, email komunikaciji i ostalim platformama koje koristite u svojoj internet marketing strategiji.

Budite dosljedni koristeći iste vizuale, fotografije, fontove i boje. Slobodno se "zaigrajte" i kreirajte više varijacija, ali poštujući moderna pravila dizajna, dimenzija i rasporeda.

Takav nivo dosljednosti u kampanjama neće samo povećati kredibilitet i autoritet vaše tvrtke, već će osigurati da vas ciljana publika stvarno primijeti i  "dobije vašu poruku", a ne samo da je vidi i ne poduzme nikakvu akciju.

 

 

3. Izgradite svoje digitalno tržište

Neka vaša web stranica, koja je centar vaše internet marketing kampanje, bude jednako važna kao je da izlog vaše trgovine.

Web stranica je vaš virtualni ured i uvelike utječe na percepciju potencijalnih klijenata o vašoj tvrtki. Pregledom web stranica on mora vidjeti da ste ozbiljni i profesionalni i da mu možete pomoći da riješi svoj "problem".

Vaša web stranica mora biti responzivna, poticati na akciju (kupnju, upit) i pružati posjetitelju jednostavno i ugodno iskustvo pregledavanja (user experience). Web stranica mora biti mobile friendly, što će još poboljšati korisničko iskustvo, a na kraju i vašu poziciju na Googleu.

U uspješnoj internet marketing kampanji potencijalni klijent se mora osjećati kao da nesmetano "klizi" prema rješenju svojih problema, tj. kupnji ili slanju upita. Nemojte na vašim web stranicama govoriti posjetiteljima što da rade, neka oni to sami saznaju na najjednostavniji mogući način. Budite brutalno jednostavni i očigledni s isticanjem vaših call-to-actiona i potencijalni klijenti neće otići s vašig stranica bez poduzimanja neke akcije.

 

 

Želite angažirati profesionalce?