Internet marketing

Zašto vaša tvrtka treba oglašavanje na Googleu?

oglasavanje tvrtke na googleu

Zašto vaša tvrtka treba oglašavanje na Googleu?

 

Već je mnogima poznato da je Google AdWords najveća i najkorištenija online platforma za oglašavanje na svijetu u vlasništvu Googlea. Na milijune tvrtki svakodnevno se oglašava putem AdWordsa s jasnim ciljem - doći do novih klijenata/kupaca/korisnika te učiniti svoje poslovanje jačim i većim.

Oglašavati se možete na 2 načina: putem pretraživačke mreže (eng. the search network) i putem prikazivačke mreže (eng. the Display network). Što bi to značilo?

The search network - temelji se na “plaćanju po kliku” (eng. pay-per-click), pri čemu oglašivači kreiraju svoje oglase prema ključnim riječima koje su relevantne za njihovo poslovanje s ciljem da se prikazuju u rezultatima pretraživanja nakon što korisnik (potencijalni klijent/kupac) upiše te iste riječi u Googleovu tražilicu.

The Display network - zasniva se na prikazivanju banera (grafičkih oglasa, reklama) na web stranicama koje se nalaze u Googleovoj prikazivačkoj mreži. Važno je istaknuti da na taj način vaš oglas dospijeva do 90% internet korisnika diljem svijeta, tj. do iznimno velikog broja vaših potencijalnih klijenata.

Koji god način Googleovog oglašavanja koristili, važno je da ga koristite na odgovarajući način kako bi pristupili svima onima kojima je vaša informacija potrebna i kako bi iskoristili maksimum iz onog što vam ovaj način oglašavanja nudi. U suprotnom, sve se svodi na rasipanje novca kojeg ste uložili s namjerom pridobijete nove klijente, a završit će ničim drugim nego - propalom investicijom.

U nastavku ćemo razjasniti zašto vaša tvrtka i vaše poslovanje trebaju Google AdWords:

 

 

#1 Google AdWords povećava broj kupaca/klijenata

Bilo da se radi o proizvodima, uslugama ili informacijama, Google AdWords vam omogućuje da pristupite OGROMNOM broju ljudi. Cilj ovog načina oglašavanja jest da privučete nove posjetitelje na svoju web lokaciju, bilo da je riječ o web trgovini, blog stranici ili bilo kakvom tipu online ureda na kojem promovirate svoje proizvode ili usluge. Google AdWords omogućuje da se usredotočite na ljude koji traže upravo ono što im vi imate za ponuditi i to u vrlo kratko vrijeme, potaknete ih na konverziju, slanje upita, kupnju, itd., naravno, ako su kampanje postavljene kako treba!

 

 

#2 Fleksibilnost

Tko je god koristio, ili koristi Google AdWords, reći će vam da je to iznimno fleksibilna platforma za online oglašavanje. Pogodna je za sve vrste i veličine tvrtki, bez obzira vodite li malu firmu ili upravljate velikom kompanijom. Također je nebitno i čime se bavite, gdje ste smješteni ili koliko zaposlenih imate. Jedino što je bitno je da prava informacija do vaših potencijalnih klijenata dođe u pravo vrijeme - baš u trenutku kada im treba.

Naknadno možete analizirati vašu kampanju, prilagoditi ju potrebama i ciljevima te ju optimizirati u slučaju da želite postići još bolje rezultate.

Možete se okrenuti određenim internet korisnicima, određenim geografskim lokacijama ili ljudima određenih interesnih skupina.

Naravno, možete i upravljati svojim budžetom, ovisno o tome koliko ste spremni investirati u svoju Google AdWords kampanju, npr. postavljanje dnevnih proračuna i ograničenja na taj isti iznos koji ste spremni investirati na klikove za određene ključne riječi. Također možete uključiti internet promet kada vam treba i isto ga tako isključiti kada ga želite zaustaviti.

 

 

#3 Visoki povrat investicije (eng. ROI - return on investment)

Za razliku od drugih marketing strategija, ovdje plaćate samo onoliko koliko korisnici klikaju na vaš oglas. Ukoliko se na pravi način optimizira vaša Google AdWords kampanja, možete postići visoku stopu povrata koju je na mnogim marketing kanalima gotovo nemoguće ostvariti.

Međutim, da bi to postigli potrebno je mnogo znanja i vremena kako biste saznali koji pristup najviše odgovara vama i vašem poslovanju. Drugim riječima, kako biste postigli najbolje rezultate morate stalno testirati i pratiti svoje kampanje. Kada pronađete “recept” koji ostvaruje dobar povrat investicije, svu svoju koncentraciju i napore morate usredotočiti u tom smjeru. Ako kampanja ili njeni pojedini dijelovi narušavaju efikasnost i isplativost vašeg marketinga, odbacite ih, a svoj novac investirajte tamo gdje ste postigli najbolje rezultate.

 

 

#4 Brzo vidljivi rezultati

Google AdWords vam omogućuje brze i transparentne podatke. Ova platforma vam na vrlo jednostavan način prikazuje rezultate i isplativost vaše kampanje stoga je lako napraviti analizu i dobiti uvid u njen napredak. Nadzorna ploča daje apsolutno sve informacije vezane za kampanju, npr. koliko su ljudi klikali na pojedini oglas, koje su ključne riječi najtraženije među korisnicima, uvid u troškove, itd. To čini Google AdWords izuzetno transparentnim sustavom kojeg je vrlo lako razumjeti.

 

 

#5 Google AdWords je brži od SEO-a

Što mislimo pod tim “brži”?

Za nove tvrtke i web stranice mogu proći mjeseci da bi vidjeli rezultate SEO-a, a prikazivanje na “nedostižnoj” 1. stranici Googlea za neke tvrtke je i teško izvedivo. Zbog tako dugotrajnog i napornog rada kojeg je potrebno uložiti da bi se vaša web stranica podigla u organskim rezultatima, pojedinci smatraju da Google namjerno filtrira i odbacuje nove web stranice iz rezultata. Ti isti pojedinci ne shvaćaju da je vjerojatniji problem žestoka konkurencija i ogroman broj tvrtki koje svakog trenutka teže istom: prvoj stranici Googlea.

Iz tog razloga, mogli bi reći da je AdWords “prečica”, zaobilazno rješenje za nove tvrtke koje ne žele (i ne moraju) čekati toliko dugo da vide željene rezultate. Dok radite na SEO-u vaših web stranica, možete uložiti sredstva u Google AdWords kampanju i započeti s konkretnim upitima i poslovanjem putem svog weba.

S obzirom na njegovu brzinu, to je dobar način za testiranje je li određena ključna riječ (ili određena publika) vrijedna organskih pretraživanja - ako se ”pokazala” u AdWords rezultatima, može se zaključiti da je ta ključna riječ vrijedan SEO sadržaj.

 

 

#6 Visoka stopa konverzije

Mi volimo reći da vam Google AdWords vam omogućuje priljev “kvalitetnih" upita. Možda ste se sada zapitali kakav je to “kvalitetan” upit?

Google je danas jedna od najvećih kompanija u svijetu. Milijuni ljudi putem Googlea traže potrebne informacije i klikaju na njih svake sekunde. To znači da ogromna količina podataka konstantno kruži oko vaših potencijalnih klijenata, a upravo je Google taj koji im isporuči vaš oglas u trenutku kada im najviše treba i kada su u potrazi za onim što im vi možete ponuditi. I sam Google nastoji poboljšati svoje tražilice i razvijati algoritme kako bi korisnicima ponudili najrelevantnije informacije koje se u tom trenutku nude.

Google svojim zalaganjem i konstantnim radom sve više dobiva na kredibilitetu i stvara povjerenje od strane korisnika, tako da su velike šanse da će potencijalni klijenti koji vam se obrate putem Googlea postati i vaši budući klijenti, ovisno o tome kako vi odigrate svoju ulogu nakon što Google odradi “svoj dio posla” i dovede vam zainteresirane klijente.

 

 

Što možemo zaključiti iz ovih 6 točaka:

Googleove AdWords omogućuje vam da razumijete vaše potencijalne kupce, shvatite njihove potrebe i želje te vam daje informacije o njihovim navikama i zahtjevima. Također može pospješiti vašu kampanju i olakšati vam marketinške napore tako da ne tratite novac na oglašavanje ljudi koji nisu zainteresirani za ono što im imate za ponuditi. Nekada su poduzetnici i vlasnici tvrtki mogli samo sanjati o tome.

Google AdWords je jedan od najmoćnijih alata za oglašavanje ikada stvoren. On svakodnevno nadzire milijune korisnika koji su u potrazi za željenim informacijama i stvara jedinstvenu priliku da se mnogi od tih korisnika pretvore u vaše poslovne klijente. Još ako poznajete sustav i znate kako optimizirati vašu kampanju, isplativost AdWordsa i njegovi pozitivni rezultati mogu biti ogromni. Stoga, ako koristite Google AdWords, a nemate pozitivan odaziv, sigurno nešto ne radite kako treba.

Ukoliko trebate savjet, besplatnu analizu postojeće ili kreiranje nove kampanje koja će vam dovesti potencijalne klijente, kontaktirajte nas! Radujemo se zajedničkoj suradnji!

 

 

Kontaktirajte nas ako želite besplatne konzultacije o Google AdWordsu

Polja označena * su obavezna.