digitalni-marketing-web-stranica1

Kako namamiti potencijalne klijente na web stranicu

Posted on Posted in Internet marketing

Što je to digitalni marketing? Taj široki pojam sigurno se ne odnosi samo na izradu web stranica.

Prošli ste "mukotrpan" proces izrade web stranica za vašu tvrtku. Izgleda odlično i na njoj se nalaze sve informacije o vašim proizvodima/uslugama. Isti "stoje na njoj" kao na policama i samo čekaju da ih se naruči. I sada čekate. I čekate. Ništa.

Web stranica bez posjetitelja nema gotovo nikakvu korist za vašu tvrtku. Možete imati najbolje dizajniran web, user-friendly, responzivan, moderan, ali ako na njemu nema prometa beskoristan je.

Dakle, postavljamo pitanje: "Kako natjerati pravu, targetiranu grupu posjetitelja na web stranicu?" Takvo što nije nuklearna fizika, ali nije ni lako. Potrebna je prava strategija, analitički pristup i malo kreativnih ideja.

Postoji mnoštvo komunikacijskih kanala kojima možete oglašavati svoje proizvode i usluge na internetu kako bi privukli potencijalne klijente, a dobro dizajnirana web stranica je centralno mjesto na kojem ćete ih "osvojiti".

 

Ovo su tri osnovne marketinške taktike koje će Vam pomoći da počnete s usmjeravanjem potencijalnih klijenata na vašu web stranicu.

 

 

1. Počnite s dobrim starim plaćenim oglašavanjem

Plaćeno oglašavanje (PPC - pay per click) je dokazano efektivan komunikacijski kanal u digitalnom marketingu. Za razliku od SEO-a, rezultati PPC kampanja su gotovo trenutni. Pravilnim postavljanjem kampanja već isti dan možete se početi boriti za klijente uz konkurente koji su već godinama na tržištu.

Analizirajte i odaberite platformu koja vam najbolje odgovara: Google (Google Adwords), Facebook, LinedIn, Instagram, postavite kampanju i upiti će početi stizati. Navedene platforme pružaju mogućnosti uskog targetiranja po lokaciji, dobi, spolu, itd. Što je kampanja bolje postavljena i optimizirana to će povrat investicije biti veći.

 

 

2. Nastavite sa SEO-m

Search engine optimizacija, ili možda bolje - optimizacija za Google je odličan kanal digitalnog marketinga koji na vašu web stranicu može dovesti mnoštvo posjetitelja. On se može (i mora) raditi usporedno s ostalim kampanjama i iako je dugotrajan proces, što prije počnete, prije ćete vidjeti rezultate. Za razliku od PPC-a, ova taktika nije trenutna i potrebno je dugoročno raditi na njoj. Možemo reći da je SEO konstantna utrka s konkurentima. Ako se prestanete baviti SEO-m konkurencija će vas sigurno prestići.

Glavni cilj SEO-a je povećati vidljivost vašeg branda na Googleu. Da biste počeli najprije morate saznati koje pojmove vaši potencijalni klijenti najviše pretražuju te optimizirati web stranicu na način da uključite te pojmove u nazive stranica, naslove, alt tagove, itd. Tekstovi na web stranici nipošto ne smiiju biti kopirani s nekog drugog weba jer Google će to odmah saznati i lošije vas rangirati.

 

 

3. Ubacite malo društvenih mreža i content marketinga

Kao "podršku" prvoj i drugoj taktici možete koristiti društvene mreže i content marketing. Oni se temelje na kreiranju zanimljivog sadržaja od kojeg će čitatelji imati koristi i koji će čitati, shareati i likeati. Korisnici vaših proizvoda i usluga će pričati međusobno i spomenuti vas ako ste im dali neke zanimljive i korisne informacije. Kreiranje takvog sadržaja na kraju će odvesti čitatelja na vaš web i tamo ga potencijalno pretvoriti u klijenta.

 

Ova tri kanala odličan su način za početi s dovođenjem prometa na vaše web stranice. Tajna je u tome da krenete s jednostavnim strategijama koje su koncentrirane na dovođenje novih posjetitelja u vaš online ured, vašu web stranicu. Ako pravilno koristite prije spomenute kanale i taktike, uspjeh neće izostati.

 

 

Želite posao prepustiti stručnjacima? Kontaktirajte nas...

 

Polja označena * su obavezna.