BlogInternet marketing

Kako kreirati savršen pop up?

kako-kreirati-savrsen-pop-up

Kako napraviti savršen pop up?

U jednom od prethodnih članaka pisali smo o tome jesu li pop up prozori učinkoviti ili služe samo kako bi zamarali posjetitelje vaših web stranica. Ustanovili smo i da su pop up forme jedan od najbržih i najlakših načina kako učiniti svoje email liste brojnijim. Međutim, nije dovoljno samo "nalijepiti" pop up na svoj web, treba znati kako to učiniti, a da rezultati ne izostanu.

Vjerojatno ste se i sami pokušali pronaći način na koji ćete pristupiti svojim klijentima, kako onim sadašnjim tako i novim/potencijalnim. Ovaj članak će vam pomoći u kreiranju savršenog pop up prozora koji će biti ispunjen od strane posjetitelja. Slijedite naša 3 jednostavna, ali učinkovita koraka!

 

 

#1 Ponudite svojoj publici vrijednost

Kreirajte pop up formu s namjerom da pomognete posjetiteljima vaših web stranica tako da im ponudite koristan i relevantan sadržaj. Ne samo da će vaše informativne poruke dobiti na vrijednosti, nego ćete time uvjeriti svoje posjetitelje da im nudite informacije koje su za njih korisne i mogu im pomoći.

Jedan vrlo važan element o uvoj priči je da kreirate pop up koji će za klijenta imati vrijednost. Što bi to značilo? Umjesto da nagovarate posjetitelja da ispuni vašu pop up formu, fokusirajte se na to da mu objasnite zašto bi on to trebao učiniti. Bilo da šaljete edukacijske materijale, ekskluzivne popuste ili informirate publiku o novim proizvodima, vaš čitatelj mora imati jasno razumijevanje o prednostima ulaska u vašu bazu mailova, tj. mora mu biti jasno koji su njegovi benefiti i kakvu korist on ima od toga.

Još jedan trik da bi vaš pop up dobio na vrijednosti su popusti, besplatan eBook ili neki drugi materijali za preuzimanje. Na taj način motivirate posjetitelja i dajete mu dodatni razlog zašto se upisati u vašu listu mailova.

Ukratko, dok god svojim klijentima nudite relevantan sadržaj, za njih će taj sadržaj predstavljati vrijednost.

 

 

#2 Ne prekidajte korisničko iskustvo

Ne treba svaka pop up forma iskakati preko cijelog zaslona i zasjeniti sav ostali sadržaj koji je namijenjen čitatelju. Kako ne biste "preplašili" klijenta ogromnim pop up prozorom i prekinuli ga dok je zadubljen u sadržaj koji čita/pregledava, uzmite u obzir druge načine pojave pop up forme.

Npr. pop up koji klizne s desne strane na dnu web stranice i dalje je vrlo primjetan i privući će jednaku pozornost posjetitelja, ali na nenametljiv ili bolje rečeno, na manje nametljiv način.

Osim toga gdje će se pojaviti pop up, važno je i kada će se pojaviti. Umjesto da se pojavi čim je klijent "sletio" na vaš web, dajte mu 30-ak sekundi vremena da upozna sadržaj web stranice i sazna tko ste, čime se bavite i što nudite. U suprotnom ćete prekinuti njegovu interakciju sa sadržajem u koji je udubljen i on će mahnito kliknuti na "X" i zatvoriti vaš pop up.

Savjet: ako je vaša web stranica sinkronizirana s Google Analyticsom, možete dobiti informaciju koje je prosječno vrijeme zadržavanja klijenta na istima te odrediti kada bi vaš pop up mogao "uletjeti" i privući mu pažnju. I naravno, pobrinite se da je vaš pop up mobile friendly. Vaša forma mora dobro stati na zaslon mobitela i lako se zatvoriti.

 

 

#3 Pratite promjene

Naša prethodna 2 savjeta mogu imati veliki utjecaj na vaš popis pretplatnika. Međutim, kako bi bili sigurni da se promjene koje činite pozitivno odražavaju na vašu publiku, morate testirati te promjene te ih implementirati postepeno, jednu po jednu.

Ne možete se odlučiti što je najbolji poticaj vašoj publici da bi se prijavili na vaš newsletter? Napravite test nudeći im dvije opcije, na jedan pop up stavite besplatni eBook, a na drugi popust na vaš određeni proizvod ili uslugu. Koji pop up prikupi više klijenata je pobjednik!

Pravilo broj 3 vrijedi za bilo kakvu promjenu koju želite načiniti.

 

Još je preostala jedna stvar koju morate učiniti, a ta je da započnete s kreiranjem vlastite pop up forme. Ako vam trebaju još kakvi savjeti i želite prikupiti još više pretplatnika, javite nam se. Sigurni smo da vam možemo ponuditi mnoštvo učinkovitih trikova.

Polja označena * su obavezna.