Kako drustvene mreze mogu utjecati na rast vaseg poslovanja

Kako društvene mreže mogu utjecati na rast vašeg poslovanja

Posted on Posted in Internet marketing

Vaše poslovanje, vaš brend, vaš proizvod, vaša usluga - svaki ovaj element može biti fenomenalan, ali u konačnici ne znače ništa ako ljudi nisu upoznati s onim što nudite. Iako smo već pisali o 6 savjeta za promociju malih tvrtki na društvenim mrežama, odlučili smo još jednom dotaknuti teme o društvenim mrežama, čisto da pokažemo koliko iste mogu biti od velikog značaja, naravno, ako se koristite na pravi način.

Prije svega, zavidni rezultati u ovom načinu oglašavanja mogu se postići jedino ako imate veliku publiku koja vas “prati” i što je još važnije, veliki UTJECAJ na tu istu publiku/sljedbenike/klijente.

No, što bi zapravo značio taj “utjecaj” i tko su ti koji imaju moć utjecanja kada su u pitanju društvene mreže?

Utjecaja imaju oni koji:

  • su aktivni na društvenim mrežama, naročito Facebooku, Twitteru, Instagramu (ali također i na LinkedInu, Google plusu).
  • koriste društvene mreže kako bi ojačali svoj brend, pridodali važnost svom poslovanju, proizvodima i uslugama te stvorili vezu između njih i klijenata
  • su vjerodostojni: njihovi sljedbenici znaju da će preporučiti samo pouzdane i provjerene brendove i marke kojima vjeruju
  • su moćni na svojoj mreži: nemaju slučajno na stotine ili tisuće odanih sljedbenika koji im vjeruju i slijede njihove savjete/prijedloge
  • su oni koji grade odnose: oni ne samo da stvaraju znamenke i statistike nakon svojih objavljenih sadržaja, njihov utjecaj je sastavni element u kreiranju zajednica - ljudi koji ih prate, čitaju njihove objave, educiraju se i imaju slične interese, pa i razmišljanja.

 

Prednosti korištenja društvenih mreža:

 

 

#1 Vaša publika će rasti

Pronalazit će vas novi ljudi, dolaziti novi posjetitelji, povezat ćete se s onima koji su zainteresirani za ono što nudite te će broj potencijalnih klijenata rasti. Ne samo da ćete naposljetku dobiti mjerljive vrijednosti tih novih posjeta i vašeg cjelokupnog angažmana, nego ćete pridobiti i krug ljudi/klijenata koji su zaista zainteresirani za ono što nudite.

Dakle, novi posjetitelji, veća reputacija, povećana prodaja/broj dogovorenih poslova.

 

 

#2 Otvarate nova vrata u svijetu poslovanja

Društvene mreže pomoći će vam u stvaranju odnosa, kako s postojećim, tako i s novim klijentima. Dijele se iskustva, informacije, razmišljanja, a shodno tome promiču se i dobre vibracije zadovoljnih klijenata što dovodi do stvaranja povećane prodaje.

Kako vam publika raste, može se dogoditi da vam jedan od “sljedbenika” postane netko tko također ima velikog utjecaja na svoju publiku koja ga “prati”. Paralelno s tim, povećat će se i vaš utjecaj, a to je zapravo ono što je neprocjenjivo! Šanse za povećanjem vašeg poslovanja će se znatno povećati.

 

 

#3 Kredibilitet

Kada imate utjecaj na vaše klijente, vaš kredibilitet postaje sve snažniji. Tu nastupa psihologija: ako je potencijalni klijent upoznat s velikim brojem ljudi koji vas prate i s kojima ste povezani, povjerit će vam svoje pouzdanje. Ako još i konstantno objavljujete sadržaje, ažurni ste i u korak s aktualnim novostima, vašim klijentima ćete dodatno uliti dozu povjerenja.

Dakle, stvar je vrlo jednostavna: što vas veći broj ljudi prati, klijenti će vam na brži i lakši način ukazati svoje povjerenje.

 

 

#4 Jednostavnost i brzina komuniciranja

Kada je riječ o jednostavnosti i brzini komunikacije s klijentima, društvene mreže ovdje rade fantastičan posao. Vjerojatno ste se i sami uvjerili kako vam je nekada mnogo jednostavnije nešto istipkati u Facebookov chat prozorčić, nego čekati učitavanje jednog gmaila, njegovo otvaranje i snalaženje u platformi kojoj to radite. A uz to, sve je nekako interaktivnije i zanimljivije na jednom Facebooku.

 

Komunikacija u 2016. dramatično je različita od one u 2006. Ta promjena je najvidljivija u padu korištenja tradicionalnih medija te nevjerojatni rast i razvoj društvenih mreža. Najuspješnije kampanje današnjice upravo se temelje na društvenim mrežama s ciljem promoviranja proizvoda / usluga, unaprjeđenja prodaje i poslovanja generalno i ostvarivanja kontakata i povjerenja od strane svojih klijenata.

 

Zato, ne čekajte, krenite s oglašavanjem još danas!

 

 

Čitajte naše članke

Želite pristupiti potencijalnim klijentima putem društvenih mreža?

Polja označena * su obavezna.