Blog

Kada je vrijeme za redizajn web stranice?

Redizajn web stranica

Imate web stranicu, a ne znate zašto? Dali ste ju napraviti pred nekoliko godina i od tada niste ništa promijenili? SADA je vrijeme da napravite redizajn, da ona postane ogledalo Vaše tvrtke i počne služiti svrsi. Kojoj svrsi, pitate se? DA ZARADITE VIŠE NOVCA!

Provjerite listu koja slijedi i razmislite treba li vam redizajn web stranice…

 

1. Ne ostvarujete poslovne rezultate kakve želite

Ako niste zadovoljni sa svojim sadašnjim poslovnim rezultatima i ne ostvarujete zacrtane ciljeve, vrijeme je da redizajnirate web stranicu. Nakon analize web stranice (npr. uz pomoć Google Analytics alata) možete saznati u čemu je točno problem, zašto posjetitelji brzo odlaze s nje, zašto Vas ne kontaktiraju ili zašto ne naručuju Vaše proizvode.

Koja pitanja se morate zapitati prije redizajna?Web-dizajn

  • Pretvaraju li se posjetitelji Vaše web stranice u klijente/kupce?
  • Dobivaju li posjetitelji na Vašim landing stranicama bitne informacije koje ih upućuju na to da Vas kontaktiraju ili moraju lutati po podstranicama i tražiti ono što im treba?
  • Ima li Vaša stranica previše teksta ili je previše usmjerena na suhoparno opisivanje tvrtke?
  • Slijedi li Vaša web stranica strategiju kompanije?

 

 

2. Bitne informacije na stranici se teško pronalaze

Znate li koji je najbitiniji faktor u dizajnu web stranice? Najveći broj posjetitelja smatra kako je najbitnije da na web stranici mogu lako pronaći bitne informacije.

Ako vaši posjetitelji ne mogu lako pronaći informacije koje im trebaju to znači da je stranica loše dizajnirana, nije user-friendly i oni će brzo otići na sljedeću i poslati upit ili kupiti proizvod od konkurencije. To za Vas predstavlja propuštenu priliku (za zaradom).

Postavite si sljedeća pitanja i krenite u redizajn:

  • Mogu li posjetitelji lako pronaći osnovne informacije na vašoj web stranici (npr. kontakt)
  • Je i navigacija na Vašoj stranici zbunjujuća?
  • Imate li bitnog sadržaja koji je “skriven”?
  • Jesu li dodaci koje koristite na stranici stvarno neophodni?
  • Imate li previše opcija na stranici (posjetitelj od šume ne vidi stablo)?

 

3.  Web stranica nije optimizirana za Google (SEO)

SEO (search engine optimization) se odnosi na sve što poduzimate da bi uvjerili Google (ili Bing i ostale) da je vaša stranica ta koja ima najbitnije, najtočnije i najsvježije informacije koje koriste čitateljima i da baš zato mora biti na prvom mjestu. O SEO-u smo pisali i ranije u članku “Kako da vas pronađu na Googleu”. Pročitajte ga i provjerite zadovoljavate li sve segmente koje Google prati.

optimizacija za googleAko şe pronalazite u sljedećim izjavama hitno krenite u redizajn

  • Teško vaš je pronaći na Googleu
  • Vaši konkurenti nalaze se u rezultatima prije vas
  • Ne objavljujete konstantne novosti i zanimljivosti na stranici
  • Vaša stranica nije povezana s društvenim mrežama

 

 

4. Problematičan dizajn

Ako oklijevate kada Vas klijenti pitaju za adresu web stranice sigurno je da IMATE PROBLEM. Što čekate? Postanite ponosni na vašu web stranicu.
Ukoliko na prvi pogled nije jasno što vaša web stranica predstavlja vrijeme je za redizajn. Jednostavnim testom “5 sekundi” možete provjeriti razaznaju li posjetitelji čime se bavite. Jednostavno zamolite osobu koja ne zna ništa o Vama da na 5 sekundi pogleda početnu web stranicu i tada zatvorite prozor browsera. Znate i sami što Vam je činiti ukoliko stranica nije “prošla test”.

Još nekoliko razloga za redizajn:

  • vaša web stranica nije responzivna – ne prilagođava se uređaju na kojem se prikazuje (monitor, mobitel, tablet)
  • vaša web stranica izgleda zastarjelo
  • izbor tipografije (font) podsjeća na ’90. (Times New Roman npr.)
  • blještave slike i animacije koje odvraćaju pažnju
  • sadržaj vaših stranica se rijetko ili uopće ne mijenja
  • nedostaju vam pozivi na akciju (“Kontaktirajte nas” ili “Pošaljite upit”)

 

Vi odlučujete…

Redizajn web stranice je kompleksan posao u kojem klijent i dizajneri (i programeri) moraju surađivati i vjerovati jedno drugome. Kvalitetnom web stranicom možete uvelike unaprijediti svoje poslovanje, a ukoliko je ona zastarjela ili loše dizajnirana ona često odbija klijente i vi gubite novac.

Nadamo se da vam je sada jasnije zašto morate (ili ne morate) redizajnirati web stranicu. Ukoliko to možda želite, slobodno pošaljite upit na info@webpoint.com.hr

 

Izvor: Ultimate Checklist to Revitalize Your Business’ Website

 

Želite informativnu ponudu za redizajn vaše web stranice? Pošaljite nam upit…

[contact-form-7 id=”724″ title=”Kontakt forma – naslovna”]