internet marketing kanali

Internet marketing kanali koji dovode nove klijente

Posted on Posted in Blog

Internet marketing postao je mnogo efikasniji od klasičnog marketinga. Više se ne morate brinuti hoće li vašu “reklamu” na internetu vidjeti dovoljno potencijalnih klijenata kada znamo da ga koristi 3,167,838 (75%) stanovnika Hrvatske  (izvor: internetworldstats.com).
Internet marketing je dio digitalnog marketinga, ali također vrlo širok pojam. Web marketing, PPC (pay per click), marketing na društvenim mrežama, e-mail marketing, video marketing, content marketing, itd. samo su neki od kanala kojima možete doprijeti do potencijalnih korisnika. Odabir kanala koji Vam najviše odgovaraju može se odrediti ovisno o djelatnosti kojom se Vaša tvrtka bavi.

Najkorišteniji internet marketing kanali u 2015. godini

internet marketing kanali 2015

U nastavku pročitajte neke od statistika za najčešće korištene kanale internet marketinga (i upitajte se zašto ih već ne koristite 🙂 ).

 

1. Email marketing

Možda je teško za povjerovati (zbog količine spam mailova koje neprestano svi dobivamo), ali po svim statistikama email marketing je jedan od najefektivnijih kanala internet marketinga.

Koji su razlozi za to?

  • Email ima najveći doseg! Email je najkorišteniji protokol na internetu, koristi se više od Google pretraživača! Na mobilnim uređajima email je također najkorištenija aplikacija.
  • Email marketing je najuspješniji digitalni kanal za pridobivanje novih kupaca (Izvor: Gigaoam research)
  • Email ima nevjerojatan povrat ulaganja! Američka Agencija za digitalni marketing objavila je podatak da email ima ROI od nevjerojatnih 4300%, što je duplo više od bilo kojeg drugog kanala digitalnog marketinga
  • BONUS: uspješnost email marketinga je lako pratiti i mjeriti. Moguće je vidjeti točno koliko je primatelja otvorilo email, na koje linkove klikaju…, a to Vam (tj. nama 🙂 ) može pomoći kod kreiranja boljeg emaila za sljedeći mjesec.

 

2. PPC (Google Adwords)

Plaćeni oglasi koji se pojavljuju u prvim rezultatima pretraživanja na Googleu i vode potencijalne klijente na Vašu web stranicu su također jedan od internet marketing kanala koji donosi vidljive rezultate.

Zašto je tako?

  • Link na vašu web stranicu prikazuje se usko targetiranoj publici, na točno odabranom geografskom položaju u vrijeme koje odaberete. Zaključak: novac koji ulažete se ne rasipa, već rezultira upitima.
  • Možete biti na prvom mjestu na Googleu već sutra! Čim počnete s oglašavanjem potencijalni klijenti vide vaš oglas.
  • Imate potpunu kontrolu troškova. Sami odabirete koliko mjesečno (ili dnevno) želite potrošiti na oglašavanje, te prilagođavate oglase ovisno o broju klikova i upita.

 

3. SEO – optimizacija web stranica za Google

Koliko puta ste pretraživali Google i kliknuli samo na linkove prve stranice rezultata pretrage? Ako malo bolje razmislite i sami ćete shvatiti zašto je taj kanal internet marketinga toliko isplativ.
Optimizacija za tražilice (Google), osim početnih tehničkih “zahvata” na web stranici, podrazumijeva i konstantno objavljivanje sadržaja, aktivnost na društvenim mrežama i mnoge druge. Vaši potencijalni klijenti neprestano pretražuju Google u potrazi za uslugama ili proizvodima koji ih zanimaju te njihovim cijenama i potpuno je jasno zašto ovaj kanal generira tako mnogo prometa i upita na web stranicama.

 

4. Marketing na društvenim mrežama

Društvene mreže su definitivno jedna od najboljih stvari koja se dogodila u digitalnom svijetu za vlasnike tvrtki i tvrtke koje se bave digitalnim marketingom. Marketing na društvenim mrežama mogao bi se opisati kao proces povećavanja prometa prema web stranici korištenjem društvenih mreža. Koriste se često i za podizanje svijesti o brendu, proizvodima ili uslugama. Ovisno o branši o kojoj se radi, oglašavanje na društvenim mrežama može imati vrlo dobar povrat ulaganja. Putem društvenih mreža oglasi se mogu vrlo usko usmjeriti ka ciljanoj publici, ovisno o geografskom položaju, godinama, spolu, itd.

Najpopularniji i najkorišteniji u svrhu marketinga u Hrvatskoj je, dakako, Facebook s preko 1.800.000 korisnika (izvor: internetworldstats.com), ali slijedi ga i Twitter, a i u posljednje vrijeme posebno atraktivno je i oglašavanje na Instagramu (saznajte kako napraviti Instagram oglas).

 

5. Content marketing

Želite li da Vas potencijalni klijenti, ali i konkurencija vide kao najbolje u branši morate stvoriti “priču” oko proizvoda ili usluge koju nudite. Bitno je i da ta “priča” ili njezini dijelovi budu zanimljivi Vašim followerima i da ju lajkaju i dijele na društvenim mrežama jer sve to i svemogući Google vidi i kao što smo već spomenuli content marketing je iznimno bitan faktor za pozicioniranje web stranice u rezultatima pretrage.

Content marketing je “srce” svake digitalne marketinške kampanje i u 2016. godini definitivno nije samo opcija, već jedan od najbitnijih segmenata digitalnog marketinga.