Blog

Google kompletno redizajnira AdWords!

google adwords redizajn

Google je pokrenuo AdWords još davne 2000. godine i od tada ga nije značajnije redizajnirao (2008. je bilo zadnje “dotjerivanje”). Možda smo već i previše navikli na ovakav izgled, ali ako malo razmislite, on je stvarno prethistorijski.

U ponedjeljak, 28.03.2016. Google je najavio da je počeo s ozbiljnim redizajnom i “pomlađivanjem” izgleda AdWordsa. “Ovaj proces trajati će neko vrijeme, ali uzbuđeni smo što možemo reći da radimo na tome već godinu dana”, rekao je Paul Feng, product management direktor u AdWordsu.

Kao glavni razlog redizajna navode se velike promjene navika u potrošačkom društvu posljednjih nekoliko godina, tj. uporaba smartphoneova. Zadnji put kada je AdWords doživio face-lifting bilo je to za desktop računala, s obzirom da su smartphoneovi bili tek u svojim početcima.

 

Google AdWords postaje jednostavniji za korištenje?

Ovim redizajnom Google želi pojednostavniti sve opcije koje su se godinama dodavale “jedna na drugu” i koje su se već poprilično nagomilale. Sučelje je konstantnim dodavanjem opcija postalo ne-intuitivno. Kako kažu iz Googlea: “Adwords bi trebao biti više usmjeren na VAŠE POSLOVANJE, a manje na NAŠ PROIZVOD.”

google adwords redizajn

Koje informacije za sada imamo?

Na jedinoj slici koju je Google za sada pokazao možemo vidjeti da će se kampanje i grupe oglasa (lijevi ekran) prikazivati s lijeve strane, kao što su i sada, ali odabirom jedne kampanje dobiti ćemo dashboard view koji Google ovdje naziva “Overview”.  On grafički prikazuje performanse oglasa i izgleda kao čitljiviji oblik home screena. Na ekranu možemo vidjeti četiri najvažnije statistike: clicks, conversions, cost i CTR. Clicks i conversions su na ovoj slici istaknuti (u plavoj i crvenoj boji) te se njihovi grafikoni prikazuju ispod. Osim toga možemo vidjeti statistike nekoliko najuspješnijih grupa oglasa, a desno od toga performanse oglasa na svim uređajima (mobitel je naveden prvi!).

Još jedna stvar koju možemo primijetiti je sekundarna navigacija koja je smještena na lijevoj strani, paralelno s primarnom. Opcije kao locations, sitelinks, devices su “isplivale” u prvi plan, za razliku od trenutnog prikaza u kojem su smještene pod Settings.

Na screenshotu Keywords viewa (desno na slici) navigacija je također pojednostavljena, s glavnim karticama: keywords, negative keywords, i search terms koje se prikazuju na vrhu prozora. Sve što nije vezano uz keyworde više se ne nalazi u ovom prozoru. Usporedimo li to s trenutnim pogledom na ovu stranicu (screenshot ispod) vidjeti ćemo ogromnu promjenu.

 

Google-adwords-stari-view

 

Na slici redizajna vidimo i da će za svaki view biti prikazana samo u tom trenutku najbitnija navigacija. Npr. Google neće prikazivati “video” tab ako nemate video oglas ili ako imate display kampanju koja nema keyworde nećete vidjeti “keywords” tab.

 

KADA možemo očekivati kompletno novu verziju AdWordsa?

Kako Paul Fang kaže: “Proizvod je u izradi već neko vrijeme i novo sučelje biti će vidljivo čim bude gotovo”, što nam i ne govori baš puno. 🙂 Google kaže da će početi prikazivati redizajnirano sučelje manjem broju oglašivača tijekom sljedećih 12 do 18 mjeseci kako bi ga mogli testirati i dobiti povratnu informaciju. Nemojte se prestrašiti, rok za “full verziju” za sve korisnike je TEK kraj 2017. godine.

 

Izvori

 

 

Želite se oglašavati putem Google AdWordsa? Pošaljite nam upit…

[contact-form-7 id=”724″ title=”Kontakt forma – naslovna”]