uspjeh digitalni marketing

8 koraka do uspjeha u digitalnom marketingu

Posted on Posted in Internet marketing

1. Dizajn web stranica

Web stranica je vaš identitet, vaš brand u online svijetu. Izrada user friendly web stranice je vaš prvi korak ka uspješnom digitalnom marketingu.

 

 

 2. Izrada landing stranica

Landing page je prva stranica na koju vaš posjetitelj "sleti" i kojom ga morate zadržati ili ga "natjerati" da napravi konverziju (pošalje upit, prijavi se na newsletter...) Pitanje nije trebate li napraviti landing pageove, već koliko ih morate imati. Najbolje bi bilo za svaku uslugu po jednu. Istraživanje je pokazalo da su tvrtke koje su povećale broj landing stranica s 10 na 15 imale porast  od  55% u broju upita (izvor).

 

 

3. Analiza rezultata

Ako želite biti uspješni u digitalnom marketingu analiza je ključan faktor! Čim se dizajn i izrada web stranica dovrši implementacija Google Analyticsa je OBAVEZNA! Pomoću njega možete mjeriti uspješnost vaših landing stranica, SEO-a, social media marketinga...

 

 

4. Email marketing

89% marketinških stručnjaka kaže kako je email njihov primarni kanal za generiranje leadova (izvor)Imajte na umu da je 53% emailova otvoreno na mobitelu (izvor) - dizajnirajte responzivne mailove!

 

 

5. SEO - optimizacija web stranica za Google

Search engine optimizacija (ili optimizacija za Google) je obavezna! Kod izrade web stranica potrebno je poštivati tehničke zahtjeve, a kasnije voditi aktivnu stranicu (blog). Čak 70% klikova na tražilicama odnosi se na organske rezultate (a ne na plaćene).

 

 

6. Kontinuirani content marketing

Jeste li već čuli za izraz "Content is king?" Zanimljiv sadržaj, nebitno radi li se o tekstu, videu, fotografijama ili infografikama, je ono što će uzdići vaš brand i stvoriti povjerenje kod potencijalnih klijenata.

 

 

7. Sponzorirani oglasi - Pay per click

Pravilno postavljeni Google AdWords oglasi imaju vrlo visok povrat investicije. Prema Googleovom izvještaju (Google Economic Impact Report) za uloženi 1$ u Google AdWords tvrtke zarade 2$. To je vjerojatno glavni razlog zbog kojega čak 72% marketinških stručnjaka planira povećati ulaganja u AdWords (Izvor: Search Engine Watch).

 

 

8. Marketing na društvenim mrežama

Marketing na društvenim mrežama ili social media marketing je još jedan od marketinških kanala na kojima možete ojačati svoj brand, ali i prikazati svoju reklamu usko ciljanoj grupi potencijalnih klijenata. Koristite ga obavezno!

 

 

Želite krenuti ozbiljno? Dogovorite sastanak