6 fenomenalnih razloga zašto vaše poslovanje treba SEO

6 fenomenalnih razloga zašto vaše poslovanje treba SEO

Posted on Posted in Blog

Internet je promjenio način na koji živimo htjeli mi to priznati ili ne. Kada god želimo nešto saznati, jedni drugima kažemo: “Guglaj”. Ako vas klijenti pronađu na samom vrhu pretraživanja u pravom trenutku i ako, naravno, imate rješenje njihovog problema, napravili ste pola posla do realizacije istog. Dovoljno je svega nekoliko klikova mišem da bi došli do informacija, proizvoda, usluga ili referenci koje nam trebaju. Međutim, svakim danom sve je veći broj novoosnovanih tvrtki koje traže svoje mjesto u online poslovanju. Iz tog razloga sama online prisutnost više nije dovoljna, već morate poboljšati svoju poziciju na Googleu.

Vjerujemo da ste već svi čuli za SEO - skup metoda, tehnika i taktika koje se koriste kako bi visoko rangirali svoju web stranicu na Googleu i na taj način povećali broj posjeta na istoj, ali i dalje se pitate koliko je on uistinu moćan...

Evo 6 razloga zašto vaše poslovanje treba SEO:

 

 

1. Poslovanje se danas događa online

Budite pronađeni od strane klijenataKoliko god mi filozofirali, vaša web stranica postoji u svrhu sklapanja posla, reklamiranja i privlačenja klijenta. 93% ljudi koristi internet kako bi pronašli proizvod ili uslugu koja im je potrebna i pri tome koriste SEO, a da to niti ne znaju. Izrada web stranice je samo jedan od dijelova ukupne marketinške strategije nekog poduzeća. Vaša web stranica mora biti pronađena u moru konkurencije i hrpi informacija ako baš vi želite biti izabrani od strane klijenata.

Pojedine tvrtke ulažu mnogo vremena i novaca kako bi se popele na ljestvici pretraživanja i na taj način dospjele na (svima željeni) broj 1. S blizu 1 milijarde web stranica na internetu sve je teže dospjeti na željenu poziciju. Dok se pojavljivanje na prvoj stranici Googlea mnogima čini nemogućim, važno je znati da 75% ljudi ne ide dalje od 1. stranice rezultata pretraživanja.

Primarna svrha Vaših internet stranica je da se reklamirate i predstavite svijetu vaš proizvod ili uslugu, pri čemu SEO igra ključnu ulogu zajedno sa drugim marketing strategijama kao što su društvene mreže i blogovi koji su također moćan alat u poboljšanju vašeg rangiranja na Googleu. Ukoliko ne poslujete online propuštate velike prilike za unaprijediti svoje poslovanje, a za 3 milijarde ljudi koji svakodnevno koriste internet kao da i ne postojite.

 

 

2. SEO nije trošak, već INVESTICIJA

SEO, kao jedna od komponenti marketing strategije, je izvrstan kada je riječ o povratu uložene investicije (eng. return on investment - ROI). To je zato što je SEO jedan od najpristupačnijih alata online oglašavanja kojeg si svatko može priuštiti, a pored toga donosi konzistentne i učinkovite razultate. Ne samo da si ga možete priuštiti, nego je i iznimno isplativ jer ga možete prilagoditi vašim poslovnim potrebama i budžetu. Analiza ključnih riječi, linkanje i ostale tehnike SEO-a usmjerene su na ciljanu publiku (klijente) i on prema tome treba biti kreiran i implementiran.

Dakle, SEO je investicija u koju treba uložiti vremena, truda i strpljenja, ali koja će vam se dugoročno višestruko isplatiti. SEO, na neki način, postaje mjera za vašu produktivnost.

 

 

3. SEO generira promet s visokom stopom konverzije

Kao što smo maloprije spomenuli, SEO uključuje istraživanje; iznimno složene procese koji sežu do najmanjih pojedinosti. Analizom ključnih riječi SEO može odrediti veličinu tržišta i broj potrošača koji traže točno određenu ključnu riječ. Kada uspijete odrediti namjeru svojih klijenata i pri tome imate odgovor na sve njihove potrebe, brige i probleme, biti ćete u mogućnosti s njima izgraditi povjerenje, uspostaviti odnos te se prikazati najkvalificiranijom osobom (tvrtkom) za taj posao. To će se odraziti na veću stopu posjetitelja vaše stranice koji su skloni poslovnoj suradnji.

 

 

4. SEO iskorištava prednosti nad slabom konkurencijom

SEO-investicijaZnačaj SEO-a je je toliko porastao zadnjih nekoliko godina da gotovo i ne postoji poslovanje u kojem nije integriran kao dio marketing strategije. Međutim, ne koriste sve tvrtke SEO na ispravan i odgovarajući način. Vlasnici istih moraju znati da ovdje nije riječ o nečem što se može naučiti “preko noći” i kao takvo uspješno primijeniti u svrhe promotivne strategije. Ovdje je riječ o specijalizaciji i predanosti, a vlasnici tvrtki moraju biti svjesni da isti rezultat neće proizaći iz ruku profesionalca i 18-godišnjeg studenta koji “istu stvar” pokušava načiniti iz svoje spavaće sobe.

U istraživanju provedenom od strane Ipsos OTX-a otkriveno je da 71% korisnika, od ukupno 5000 koji koriste pametne telefone, pretražuje one rezultate čije su oglase već ranije vidjeli na internetu. Pravilno kreirana SEO strategija može pozicionirati vaše poslovanje visoko pri rezultatima pretraživanja, ali za to trebate iskustvo profesionalca. S druge strane, tradicionalni mediji su preopćeniti – poruka je uvelike raspršena i isporučena širokoj publici koja ni ne pokazuje interes za vaš proizvod ili uslugu, tj. nije dostavljena onome kome treba biti.

 

 5. SEO konstantno napreduje

SEO je dinamičan proces, kako se razvija tržište, tako napreduje i on sam. Njegova primjena se razvija u skladu s potrebama tržišta te poštuje njegovu nepredvidljivost i nesigurnost. Tržište čine ljudi koji imaju različite potrebe, ukuse, sklonosti i potražuju različite stvari (vrijednosti). S druge strane, vaše web stranice također moraju biti dinamične i ostati takve. One nikada ne smiju ostati statične dok se virtualni svijet interneta konstantno mijenja i napreduje. SEO, kao vrlo mjerljiva komponenta, može se ocijeniti, vrednovati, doraditi i izmijeniti kako bi se nosio s tržištem, tj. bio u skladu s njegovim promjenama i potrebama.

SEO će vam pomoći da vas klijenti pronađu u moru informacija i konkurencije. On će bez ikakve dileme rezultirati povećanom prodajom vaših proizvoda i usluga, otvoriti vrata klijentima i dovesti do novih poslovnih suradnji, reklamirati vas i ono čime se bavite 24h dnevno, 365 dana u godini te naposlijetku pospješiti vaše poslovanje. Sve to je zapravo svrha SEO-a.

 

 

6. SEO jača vaš brend i gradi kredibilitet

SEO može učiniti vaš brend jačim, boljim i prepoznatljivijim. Krajnji cilj je da vas potencijalni klijenti pronađu tipkanjem ključnih riječi u tražilicu (Google). Nakon što vas pronađu visoko na stranicama Googlea, nastupa psihologija. Korisnik će vjerovati da ste baš vi najbolji za ono što im treba, kao da im na taj način ulijevate povjeranje. Kupci imaju tendenciju vjerovati tvrtkama koje su visoko rangirane na stranicama pretraživanja.

 

 

Zaključak

Ako želite biti pronađeni od strane klijenata morate optimizirati svoju web stranicu kako bi se visoko pojavili u rezultatima na Googleu. U suprotnom imate web samo kako biste ga sami gledali, a njegova postojanost gubi smisao. Kako se svijet i dalje nastavlja kapitalizirati na temeljima interneta, vrijednost i značaj SEO-a će nastaviti rasti. On je postao srž kojom na kojem se temelje sve online marketing strategije kako bi se njihova učinkovitost nastavila povećavati.

Moramo istaknuti i da SEO, iako glavna komponenta uspješne marketing strategije, ne funkcionira sam za sebe. Ukoliko želite postići i iskoristiti sav potencijal marketinga, društvene mreže, primamljiva i funkcionalna web stranica te druge marketing strategije dovesti će vaše poslovanje na visoku razinu.

SEO je proces koji nikada ne prestaje i koji nema kraja. Ako stojite na mjestu i ne ostvarujete napredak, vjerujte nam da vaša konkurencija to čini. To je činjenica i stvari tako funkcioniraju. Ne dozvolite da vas konkurencija izgura s puta i ostvari bolje poslovne rezultate samo zato što ste mislili: “to meni ne treba”. Ono s čime možemo zaključiti ovaj članak kaže sljedeće: “Non progredi, est regredi” – “Tko ne napreduje, nazaduje".

 

 

Čitajte naše članke: