Blog

5 načina na koje možete mjeriti uspješnost internet marketing kampanja

uspjesnost internet marketinga

Internet marketing strategije često se mijenjaju i prilagođavaju. Tvrtke se uglavnom fokusiraju na praćenje trendova, a nuspojava je loše ili nikakvo praćenje rezultata.

Da bi bili in morate pratiti trendove u digitalnom marketingu. Instagram je trenutno jako in, odmah stanite s čitanjem ovog teksta i otvorite profil svoje tvrtke na njemu! Šalimo se. Svaka tvrtka bi trebala najprije razmisliti što točno želi postići svojim oglašavanjem na novoj platformi, te ono najbitnije - KAKO TO MJERITI!

Da pojednostavnimo; mjerite svoj "trud" u internet marketing kampanjama i nećete morati neprestano isprobavati nove alate i tehnike, samo pratite rezultate i oni će vam otkrivati daljnji plan.

 

 

1. Definirajte svoje poslovne ciljeve

Prije nego što počnete s bilo kakvom internet marketing strategijom koja će vas (vaše prihode) uzdignuti na nebeske visine - DEFINIRAJTE CILJEVE!

Što vašoj tvrtki znači uspješna kampanja:

  • je li to podizanje svijesti o brandu ili trenutno povećanje prihoda?
  • je li to zadržavanje postojećih kupaca ili pridobivanje novih?

Obavezno pratite rezultate internet marketing strategije kako bi bili sigurni da je "u ravnini" s vašim poslovnim ciljevima.

 

 

2. Opišite različite segmente vaših potencijalnih klijenata

Lakše je komunicirati s nekim kada znate sve o njemu. Tada znate što ga motivira i kako ga "natjerati na akciju". Ovakva pretpostavka može se primijeniti na sve aspekte privatnih i poslovnih veza.

Imajući na pameti poslovne ciljeve, razumijevanje potencijalnih klijenata sigurno je jedan od faktora uspjeha. Da bi ih uspješno "naciljali" vašim internetskim kampanjama, krenite korak dalje i definirajte njihove segmente.

Vrlo je vjerojatno da su vaši potencijalni klijenti podijeljeni u više različitih segmenata. Bitno je poznavati svaki od njih te svakome posebno prilagoditi marketinšku strategiju. Nakon što to uspijete, kreirajte način na koji ćete MJERITI uspješnost pristupa svakom segmentu. Tako ćete saznati na koje klijente se isplati potrošiti više novca (ili vremena), a na koje manje ili ništa.

 

 

3. Pratite "putovanje" vašeg klijenta

Iznimno je bitno da razumijete na koji način klijenti dolaze do vas. Pronađu li vašu web stranicu putem mobitela? Saznaju za vas od kolege ili prijatelja? Kontaktiraju vas putem Facebooka?

Obavezno saznajte koji je klijentov put do kupnje i je li različit za razne segmente kupaca. Postavite ciljeve i MJERITE rezultate!

 

 

4. Povežite poslovne ciljeve s KPI-jevima!

KPI = key performance indicator = ključni pokazatelj uspješnosti.

Prije no što povežete vaše poslovne ciljeve s KPI-jevima zapitajte se koji su točno KPI-jevi potrebni da bi izmjerili interakciju klijenata s brandom.

Povezivanje poslovnih ciljeva s ključnim pokazateljima uspješnosti internet marketinga je vrlo bitno kod mjerenja uspješnosti kompletne strategije.

 

 

5. Definirajte način na koji ćete kreirati izvješća

Odredite najbolji način na koji ćete kreirati izvješća o uspješnosti vaše internet marketing strategije. Ne razumiju svi internet (digitalni) marketing, stoga pazite za koga kreirate izvještaj i na kojoj razini ćete ga prezentirati.

Kada mjerite uspješnost marketinga, kreiranje tjednih izvještaja samo po sebi nije dovoljno. Potrebno je konstantno prilagođavati poslovne ciljeve i internet marketing strategiju ovisno o tim izvještajima.

Ako ste uporni u mjerenjima rezultata i u skladu s njima neprestano radite na poboljšanjima, vaša internet marketing strategija sigurno će doprinijeti rastu tvrtke.

 

 

Pročitajte još koji članak o internet marketingu...

Kontaktirajte nas i zajedno ćemo kreirati vašu internet marketing strategiju

Polja označena * su obavezna.