besplatni lajkovi facebook marketing

17 besplatnih načina za osvajanje lajkova na Facebook stranici

Posted on Posted in Internet marketing

Više od 40 milijuna malih tvrtki koristi Facebook za promociju svojih brandova i povezivanje s klijentima. Ako ste među njima onda i sami znate koliko je teško izboriti se za lajkove.

Naravno, najlakši način je da platite prikazivanje oglasa direktno Facebooku i dobijete lajkove stranice, ali također, postoji i mnogo načina na koje ih možete "besplatno" zaraditi. Spomenuti ćemo neke efektivne, besplatne trikove za povećavanje dosega vaših objava što će na kraju voditi i povećanju lajkova stranice.

 

17 besplatnih načina za osvajanje lajkova na Facebook stranici vaše tvrtke

1. Koristite kvalitetne fotografije (savjet vrijedi za kompletni content marketing).
Idealno bi bilo da imate unikatne fotografije koje je za vas napravio profesionalni fotograf (pogledajte kako to izgleda na web stranicama koje smo radili u suradnji s našim fotografima). Takve fotografije češće izazivaju reakciju kod publike i u većem broju slučajeva rezultirat će lajkom, klikom, možda čak i komentarom.

 

2. Povežite web stranicu s Facebookom. Like button na vašim postovima i podstranicama je odličan način da posjetitelji shareaju njima zanimljive teme, ali i da vas počnu pratiti.

 

3. Povežite se s drugim tvrtkama i ljudima koji djeluju u vašoj niši, komentirajte njihove objave i shareajte njihove zanimljivosti. Komentirajte sa službene stranice radije nego s privatnog profila.

 

4. Promovirajte se na svim društvenim mrežama. Na LinkedInu, Twitteru i Instagramu objavite post "Lajkajte nas i na Facebooku".

 

5. Organizirajte nagradnu igru. Nagradne igre su odličan način za skupiti nove lajkove stranice. Promovirajte nagradnu igru i na vašim web stranicama i u newsletteru. Jedan od zahtjeva u nagradnoj igri mora biti lajkanje Facebook stranice.

 

6. Svedite promotivni sadržaj na minimum. Stručnjaci savjetuju da objavljujete 80% nepromotivnog sadržaja i 20% promotivnog s predstavljanjem vaših proizvoda i usluga. Naravno, možete i sami testirati i vidjeti koliko ćete interakcija prikupiti ovisno o sadržaju. MJERITE REZULTATE!

 

7. Neka vaše objave budu kratke i jasne. Istraživanja pokazuju da kraći postovi (između 100 i 119 znakova) rezultiraju s više interakcija.

 

8. Ponudite poseban popust samo za fanove s Facebooka. Ovo je savršen način za prikupljanje lajkova! Čak 42% ljudi kaže da lajka Facebook stranice da bi pratili popuste i posebne ponude.

 

9. Postanite prijatelj s publikom i objavite fotografije zaposlenika ili smiješnu situaciju iz ureda. Vaši followeri na Facebooku žele vidjeti pravu osobu iza tog logotipa kompanije.

 

10. Često provjeravajte Facebook Insights. Pomoću Facebook Insights možete vidjeti sve statistike i lako saznati kakav sadržaj "pali" kod vaših followera te ponovo objavljivati slične teme.

 

11. Tagirajte druge stranice i osobe u postovima. Ako budete to činili vaše objave vidjet će daleko veći broj ljudi.

 

12. Ostavite smisleni komentar na Facebook stranici bloga iz vaše niše. U komentar pokušajte uklopiti i link na vašu Facebook stranicu.

 

13. Video je mnogo privlačniji od slike. Vrijeme je da uklopite i video u strategiju objava na društvenim mrežama.

 

14. Dogovorite međusobnu objavu postova sa srodnom tvrtkom iz niše. Vi shareate i komentirate njihove postove, a oni vaše. Garantirano će ih primijetiti šira publika.

 

15. Dodajte link na vašu Facebook stranicu u email potpis. Nije na odmet dati vašim suradnicima na znanje da se mogu povezati s vama i putem društvenih mreža.

 

16. Konstantno objavljujte! Objavljivanjem s vremena na vrijeme vaša Facebook stranica izgledat će neozbiljno. Napravite kalendar objava.

 

 

Konverzija followera

Zapamtite da samo like na stranici ne znači ništa bez pravog engagementa. Pravi cilj Facebook stranice vaše tvrtke je konverzija followera u klijente (kupce). Fokusirajte se na konstantno objavljivanje kvalitetnog sadržaja i slijedite barem 50% navedenih savjeta i rezultat neće izostati!

 

 

Ako slučajno želite angažirati profesionalce za Facebook marketing - tu smo!